Hejsan är påväg att renovera min bastu och har hittat en väldigt bra sida på nätet kallad Saunainter, det ända som känns lite underligt är betalningen som skall
göras med att sätta in pengar på deras konto! dvs förskotts betalning...
är det någon annan som har handlat på denna sida? känns lite konstigt att skicka iväg 10000kr utan att veta om man får några prylar!
 
Jag skulle aldrig sätta in pengar i förväg oavsett vilket erbjudande det än gäller. Varför måste dom ha pengar innan?
 
Jag gjorde en snabb koll på deras sida och det verkar som om dom kort? Varför måste du sätta in pengar på deras konto?
 
Jag vet men valde faktura först för att jag trodde det var en "gammal hederlig" faktura som man betala i efterhand! Kommer nog bli ett köp via mastercard.. Skulle vara kul och veta om det är fler som har gjort köp från denna sida!! Kul och höra om det har funkar för dom, verkar isf som att det finns människor som skriver om dom!
 
Hej niklas..Jag handlade en massa material från dom för ca 3 år sedan utan ngt problem alls så du bör kunna känna dig lugn, det är ingen lurendrejeri. Allt kom snyggt på pall och lev i tid till min adress. Kommer faktiskt inte ihåg hur jag betalade. Sitens "stomme" kändes lite hembygd och 80tal så jag hade mina tvivel också men dom var obefogade.

//alex
 
Ny på forumet (i alla fall som inloggad) och tänkte köpa bastu från SaunaInter för 25 000 SEK. De ligger väldigt bra i pris men skulle vilja höra om någon har några positiva/negativa erfarenheter med att handla ifrån dem.

Senaste informationen här på forumet är ganska gammalt.

Tackar på förhand
 
D dnilsson35 skrev:
Ny på forumet (i alla fall som inloggad) och tänkte köpa bastu från SaunaInter för 25 000 SEK. De ligger väldigt bra i pris men skulle vilja höra om någon har några positiva/negativa erfarenheter med att handla ifrån dem.

Senaste informationen här på forumet är ganska gammalt.

Tackar på förhand
Dom levererar som dom ska, har handlat där flera gånger över åren och ganska mkt. Ibland långa levtider men det är ju så det är idag...
Men förskottsbetalningen är väll valbart, får man inte nån extra %rabatt om du agerar bank åt dom.. men oavsett, firman är legitim.
D dnilsson35 skrev:
Ny på forumet (i alla fall som inloggad) och tänkte köpa bastu från SaunaInter för 25 000 SEK. De ligger väldigt bra i pris men skulle vilja höra om någon har några positiva/negativa erfarenheter med att handla ifrån dem.

Senaste informationen här på forumet är ganska gammalt.

Tackar på förhand
 
  • Gilla
dnilsson35
  • Laddar…
Handlade det mesta av mitt bastumaterial där. Det var lång leveranstid men annars inga problem.
 
  • Gilla
dnilsson35
  • Laddar…
Tack för Alexhell och Anaii för informatinen! Har beställt ifrån dem idag så får jag se när det levereras.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.