Hej alla glada..!!
Är just nu lite irreterad...!!:mad:
Denna skruv, spax-m, som är till för mdf,(ska tydligen göra att man slipper förborra och försänka när man skruvar i mdf, och tycker mej se att det oxå ser så ut på tv när de gör just detta)men det verkar vara extremt svår att få tag på just denna skruv......???!!!
Kan ju tycka att detta är lite underligt...denna skruv andvänds av roomservice, äntligen hemma osv...finns specad på deras inköpslistor när de har haft ett projekt i mdf....har fått för mej att det som syns i media oxå sätter spår i den "vanliga" världen..eller??? jag menar att hemmafixare och då även yrkesfolk bör ju då rimligen få en del förfrågningar om projekt där just mdf andvänds och även då bör ju ALLA bygghandlare oxå få frågan om detta, ALLA(bygghandlare) jag har pratat med där jag bor(Örebro, så det finns att stort gäng...!!) sejer att de säljer ganska mkt mdf nuförtiden....då har jag genast påpekat att det kanske skulle vara läge att då även ha lämplig skruv till detta, men tydligen inte...några har sagt att den kanske vill skulle lägga upp i vårt sortiment, medans andra verkar helt :x i huvet och totalt ointresserade.....???

Det jag undrar är om denna skruv är så bra som det verkar, eller är den likvärdig med en massa andra skruvar, eftersom den inte finns att köpa någonstans inom 10mils radie...mkt märkligt tyckler jag.....!!! det är ju ju så att den uppfanns igår, har ju funnits några år......
 
Ingen av er som testat denna skruv...??
Skulle vara intressant att höra lite åsikter om den....!!!
 
Det enda jag vet är att bauhaus säljer SPAX... dom borde väl även ha SPAX-M??
 
Inte här i örebro, har pratat med dom....
 
Ok. Bauhaus järfälla har nästan uteslutande spax. Kolla webshopen eller be dom beställa internt mellan butikerna
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.