Jag har satt bevakning på en tråd om tips om verktyg till bra pris. När det kommer ett mejl om att det kommit ett nytt inlägg och jag klickar på länken, så hamnar jag allt som oftast på en sida som är cirka 30 sidor före den sista.

Så här såg länken ut nu senast: http://www.byggahus.se/forum/verkty...gstrad-med-tips-om-verktyg-till-bra-pris.html


Vad gör jag för fel?

P.S. När jag förhandsgranskar detta inlägg och klickar på länken ovan blir det rätt (!). Men om jag klickar i mitt mejlprogram hamnar jag fel. :eek:
 
mexitegel, "Visa inlägg"-länken under Mest gillat länkar fel är en bugg men Stefan Bengtssons problem är jag inte säker på att det är en bugg. Kan det vara så att du är inloggad i en webbläsare (eller på en enhet) men inte på en annan enhet? Eller är du helt säker på att du är inloggad på alla enheter (jobbdator, hemdator, surfplatta, mobiltelefon)?
 
Jag har bara 2 enheter, jobbdator och hemdator. Och felet uppträder när jag är inloggad. Är jag inte inloggad hamnar jag alltid vid trådens början, men det ser jag inte som nåt stort problem.

Det här andra är egentligen inte heller nåt stort problem, det händer bara i en enda tråd, och det är ju lätt att komma till slutet av den. Men lite irriterande att inte veta vad jag gör galet.
 
Jag har samma problem i "vad har ni gjort..."-tråden, hamnar ibland flera sidor bak. Använder bara forumet på en enda dator.
 
Normalt länkas man till "första olästa" inlägget (inte senaste inlägget) i mailnotifieringarna som jag tror vi pratar om.
 
Per Eskilsson skrev:
Normalt länkas man till "första olästa" inlägget (inte senaste inlägget) i mailnotifieringarna som jag tror vi pratar om.
Det vi säger är att vi inte hamnar på vårt första olästa, utan en massa inlägg längre bak. Jag kan hamna 5-6 sidor bak i "vad har ni gjort..."-tråden.
 
Per Eskilsson skrev:
Normalt länkas man till "första olästa" inlägget (inte senaste inlägget) i mailnotifieringarna som jag tror vi pratar om.
Ja det är ju såklart första olästa jag vill komma till, men inte gör. Jag formulerade felet fel i första inlägget.
 
mexitegel skrev:
Låter som det är relaterat till detta som jag rapporterade för ett tag sedan; [länk]

Tyvärr är det inte fixat heller och det börjar bli rätt störande att länkar till inlägg inte funkar som de ska :mad:
Nu länkar "Visa inlägg"-länkarna under "Mest gillat" rätt.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.