Hej,
någon som har erfarenheter av Aquabygg i Täby Stockholm?
Tack på förhand!
 
Ingen som anlitat Aquabygg? Någon som anlitat Dåderman i Täby?
 
Jag har gjort badrum med Dåderman nyss. De jobbade hårt, blev klara i tid, superkvalite på allt men dyra. Men allt ingick i fastpris och betalning i efterhand (nästan alla andra jag tog offert från ville ha betalt hälften direkt).

Tom när mitt expansionskärl inte fick plats eftersom takhöjden sänkts tyckte de det täcktes av fastpriset utan att ens nämna det.
 
Aquabygg är helt OK! Jag har anlitat Auqa för badrumsrenovering. Allt gick utmärkt till. Fick bra rådgivning, hjälp med materialval och många nyttiga tips. Kilarna är duktiga. De kan sitt jobb, det märks direkt. Bra kommunikation och rätt attityd. Sluteffekten är fantastisk och jag kan verkligen njuta av och skryta med mitt nya badrum nu. Aquabygg har hållit tidsplanen väl, det var inga tilläggskostnader och fakturan kom först efter avslutat jobb. Rekommenderar varmt!
 
Vill bara uppmärksamma folk om att Anders_Per precis blivit medlem och det är hans första inlägg.

1 + 1 = 2
 
Ja, när man har registrerat sig bara för att hylla ett företag så är man oftast antingen anställd vid företaget, vän/släkt till dem eller har gjort någon typ av "deal" för att gå in och ge referensen.

Det är svårt, för vi tillåter att man registrerar sig för att berätta om negativa erfarenheter av ett företag och då bör man rättvisans namn också kunna registrera sig för att lämna en positiv erfarenhet. Men man får ta referensen för vad den är - inte lika värdefull som om den kommit från en mindre nyregistrerad medlem med många inlägg.
 
Låter som ett kanon-badrum ni fått Anders_Per, kan du inte lägga upp några bilder och berätta lite om det, alltid intressant att se hur andra som är nöjda gjort, så man inte klantar till det själv.
 
  • Gilla
ducc1 och 5 till
  • Laddar…
Verkar inte som Anders_Per svarar på tilltal och han verkar inte heller ha varit inloggad sedan han gjorde sitt enda reklamliknande inlägg i tråden ...
 
Som på rejta när företagen för 5 positiva referenser samma dag sedan tyst i 6 mån för att få 5 nya på en och samma dag.(den kommentaren har inget med aquabygg att göra)

För mig är det negativt. Jag hade aquabygg på besök inför mitt badrumsbygge. De var trevliga och bra i offertarbetet men hade en alltför aggressiv betalningsplan för att jag vågade gå vidare med dem, jag vill inte ligga ute med pengar innan badrummet e klart och godkänt av mig. Blev som jag skrev ovan dåderman, mycket dyrare men man betalar allt efter att de e klart. Och jag blev väldigt nöjd
 
Firma jag rekommenderar är verkligen bra. Jag förstår inte all den diskussion kring mitt inslag. Förmodligen finns det många som har obegränsat med tid och brist på andra intressen. Då är det Facebook något att förorda.
 
Har Facebook men det hör väl inte till här. Saken är mer den att allt för ofta i liknade trådar så är det alltid en helt ny medlem som tycker allt är hur prefekt som helst.

Vaknar man en morgon och googlar på företaget man hade hemma hos sig för några månader sen och lovordar de i dem trådar där de är omnämnda.

Sen får alla ta sina egna beslut kring de men jag tycker det är skumt. Att du sedan Inte gjort ett ända inlägg sen du kommentera här.. ja man får tro vad man vill JAG tror du har med företaget att göra.
 
Jag har raderat en falsk rekommendation av företaget.
 
  • Gilla
Andreas Blomkvist
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.