En svår fråga: jag undrar var jag kan få tag på fakta om mockfjärdas hus som byggdes 1980-1985. Dom har lagt ner företaget...så den vägen kan jag inte gå! Jag har letat jätte länge men har inte funnit något! Vore glad för all hjälp jag kan få!! Tack på förhand! ;D
 
Hej! Köpte den 1:a September ett hus byggt av Elementhus AB Mockfjärd byggt 1981. Vad för fakta behöver du?? Kanske kan hjälpa till??
 
Jag har ett Elementhus från 1983 och undrar vad det är för märke/tillverkare av fönstren i huset? Det är originalfönstren från -83 som sitter i huset.
 
Ursäkta försenat svar. Våra fönster som är orginal och sattes in -81 kommer om jag läser under förteckningen över lev. från Fönstermiljö AB, Mårdvägen 20, 80228 Gävle, Tel. 026/108700 och Emmaboda Glas AB Box 501 361 01 Emmaboda 0471/10800. Vill dock poängtera att adress och dyl. kanske inte stämmer eftersom uppgifterna är 25 år gamla. Men så hette i alla fall företagen som våra fönster kommer ifrån.
 
Hej! Såg att tråden var gammal, men ville iaf titta in och säga att vi har ett hus från 1986 (när de gick i konkurs). Har problem med några av fönstren som glappar och jagar nu div reservdelar. Hoppas att det löser sig. Vi har ritningar och lite andra dokument över huset, så hojta till om du vill titta på något.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.