Tack för tipset om vaxkitet som lagar parkett/Laminat/Möbler. Köpte det sista i centrala Uppsala igår eftermiddag. Tror att en annan kund letade efter samma men jag hann fram 3 sekunder före... :)
 
Andy78 skrev:
Jag har åkt till 2 lidl i närheten occh hittar aldrig något av kampanjerna.
16.30 idag fanns det 4 st kvar på Sveavägen i Stockholm
 
oceanis skrev:
16.30 idag fanns det 4 st kvar på Sveavägen i Stockholm
Och i Farsta (södra stockholm) fanns det i eftermiddags ca 5 set kvar. Köpte ett själv och har nu testat det på ek-parketten hemma (ett jack från att ha ställt ner en cirkelsåg på golvet :banghead: ) Det blev väldigt bra, bra fyll och färg. Rekommenderas.
 
Kan ni som köpt det inte visa bilder hur det blev?
 
Andy78 skrev:
Kan ni som köpt det inte visa bilder hur det blev?
Det var en något udda önskan, men för all del, då gör vi inte det. ;)
 
  • Gilla
Braf och 4 till
  • Laddar…
Tack för tipset, igår var jag ute och kollade 3 Lidl i stan. Ingen av dem hade något kvar så jag skickade SMS till flickvännen och bad henne kolla Lidl i Folkungagatan. Det fanns två kvar där, nedsatt till 80 kr!
Ja... vad jag nu ska ha den till. Men ni säger ju att den är bra så man måste nog ha en i alla fall :D
 
Fanns säkert 10-15 st på Lidl/tylösandvägen i Halmstad i dag. Kanske skulle köpa och kränga för det dubbla ! 😄
 
På vårat lokala skitLidl finns aldrig några kampanjer....nu kollar jag inte varje gång..men dom få ggr man gjort sig besväret får man gå ut tomhänt.....och kanske är det väl tur i oturen för man sparar ju pengar som man kan lägga på vettiga grejor istället för att luras av den här jävla skittråden.....;);););)
 
Själv har jag varit ute efter ett sånt här kit tidigare. Var på mitt lokala Lidl, men där fanns det ju inte såklart :(
 
Remne skrev:
På vårat lokala skitLidl finns aldrig några kampanjer....nu kollar jag inte varje gång..men dom få ggr man gjort sig besväret får man gå ut tomhänt.....och kanske är det väl tur i oturen för man sparar ju pengar som man kan lägga på vettiga grejor istället för att luras av den här jävla skittråden.....;);););)
Det är samma med min lokala lidl, de har aldrig något av kampanjerna så jag har helt enkelt slutat att kolla.
 
Handlar nästan eller bara uteslutande mat på Lidl men tycker det är kul att ta en lov förbi deras ställ med "konstiga" saker. Konstiga för att vara i en mataffär, för hur många köper tex en slipmaskin för sågkedjan i mataffären på Sveavägen i Stockholm :) men kul är det.

Men jag ska erkänna att det slank ner en låda med vax för att laga skadat trä men, det var nog mest av nyfikenhet vad man får för en hundring och efter att ha läst om den här på BH. Värmaren var lite leksak men det fanns ju många vaxstavar i olika färg så den kommer nog att användas lite då och då så den får åka med ner till byggen i Skåne :)
 
Jag ska också försöka hitta en laga några små märken i en parkett.
 
Köpte en 14,4V skruvdragare på Lidl i torsdags för 349:-
http://www.lidl.se/cps/rde/SID-F4E8..._se/hs.xsl/2715.htm?action=showDetail&id=1742

Gav bort den i present till en kompis idag och vi var båda impade av specen och känslan för de pengarna: Tvåväxlad, LED-lampa, motorbroms, spindel-lås och en kompakt plastväska med 60-min-laddare. Batteriet är på 1,3Ah och det är ett uppenbart problem att få tag på nya batterier, men han kommer att klara sig länge på det enda batteriet då han bor i en färdigrenoverad lägenhet. Klart köpläge till sommarstuga, föräldrar eller liknande.

Kollade lite och ett Bosch 14,4V 1,5Ah kostar 798:- på CO, piratbatterier kostar 450...

Köpte också ett set med spärr-ringnycklar för 99:-. 5st, 8-10-13-14-17. Känns helt OK för mig som inte har sådana tidigare.
 
Redigerat:
ullberg
Nu är det bland annat en rak slipmaskin a la dremel för 250, och då ingår en flexibel axel så man slipper hålla i maskinen. Det kan vara bra då maskinen var ganska knubbig, men också högre effekt (160w), än den dremel jag har (125w).

Hade också en minicirkel-/sänksåg för 499. Lite rapplig men säkert bra om man ska göra mindre uttag i skivmaterial.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.