MaxPax skrev:
Ja, med tanke på inblandad part och uppenbar risk att få påhittad fakta driven till sin absoluta spets i ett töcken av manipulativt vansinne av just denna inblandade part så kan det nog ha med självbevarelsedriften hos byggahus att göra...

...kanske.
Förstår detta men " Något är fel " när moderator går in och meddelar vad som händer utan bara tar bort tråden.
 
ImageUploadedByByggahus.se1391606130.692233.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Alltså... Något är fel...
 
fubar - länkarna funkar för mig när jag kollar på datorn men inte via mobilen.

För övrigt - jisses! Jag missade uppenbarligen det sista i den spännande följetongen och är tacksam att jag fick läsa ikapp. Vilken soppa...
 
Något är fel, när alla trådar börjar handla om någon som (kanske) fått sitt golv förstört och följderna av det.
 
MaxPax skrev:
[länk]
[länk]
[länk]
[länk]
[länk]
[länk]
Det finns en sida 7 också.
 
Något är fel när folk börjar klaga på att det är fel på "något är fel inläggen".... phu det blev svårläst:surprised:
 
  • Gilla
KnockOnWood och 2 till
  • Laddar…
Nimajneb skrev:
Något är fel när folk börjar klaga på att det är fel på "något är fel inläggen".... phu det blev svårläst:surprised:
Något är fel när någon börjar klaga på att något är fel när folk börjar klaga på att det är fel på "NÅGOT är fel när...."-inläggen. blushing.gif

:)
 
thomasx skrev:
Något är fel när någon börjar klaga på att något är fel när folk börjar klaga på att det är fel på "NÅGOT är fel när...."-inläggen. [bild]

:)
Ännu mer fel är det när folk klagar på att folk klagar på att folk klagar på att något är fel i något är fel tråden. 😜

Monthy Python nästa! 😂😂
 
Mest fel är det om ingen klagar när det är fel!
 
cecar33 skrev:
Mest fel är det om ingen klagar när det är fel!
Jag tycker det är ändå jobbigare när folk klagar då det INTE är något fel:banghead:
 
M
Alltså.. NÅGOT är fel när.. något är fel. :x
 
Värst måste det var om man inte kan hitta felet,och inte kan klaga fast man vill.

Var det inte en tråd med någon som hade just det problemet, undrar hur det gick.
 
cecar33 skrev:
Värst måste det var om man inte kan hitta felet,och inte kan klaga fast man vill.

Var det inte en tråd med någon som hade just det problemet, undrar hur det gick.
Låter som Aerosmith "Livin on the Edge". Den börjar:

There's something wrong with the world today
I don't know what it is
 
  • Gilla
cecar33
  • Laddar…
alltså..något är fel när folk inte använder SHIFT TANGENTEN!!

Jag blir galen. Missade dom första timmen i första klass?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.