hahalj
Jag kör Mozilla Firefox 26.0 och har noterat att det sedan nån vecka eller två tillbaka ofta är problem med att backa i webläsaren, man kommer inte alltid till den sidan man var innan utan att trycka Bakåt både två, tre eller fyra gånger ibland.

Som exempel gjorde jag en sökning på Senaste inläggen och klickade därefter en gång på ett ämne "Gummipackning till reduceringsventil", då får jag en sidhistorik som ser ut som nedan, den verkar tro att jag laddat om sidan 4 ggr?

skämdump.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Detta har alltså börjat sedan ca 1-2 veckor tillbaka.
 
Jag har samma webbläsare och samma problem. Jag upplever att det har varit så längre ändå. Nästan oavsett vart man läser på forumet så får man trycka på bakåtknappen flera gånger.
 
hahalj
Ja det är inte omöjligt det varit så en längre tid. Man tappar lätt räkningen på veckorna...
 
hahalj
Testade med Chrome, där finns inte problemet.
 
Konstigt, jag kör med Chrome och har detta problem.
 
Redigerat:
hahalj
Har testat med Internet Explorer 11.0, där finns inte heller problemet.
 
Samma här med Firefox på Win XP EJ på Firefox Mac
 
Skönt att höra att jag inte är ensam om att uppleva detta. Kör också Firefox, osäker på version. Senaste? ;-)
 
Jag har ett likartat problem, men ändå inte. När jag googlat och gått in på en sida och lämnar den med bakåt knappen så kommer jag ett steg för långt bak. Trycker jag på fram igen så kommer jag tillbaka till sidan jag var på. För att komma tillbaka till Googleresultaten får jag trycka två gånger bakåt och en framåt..
 
hahalj
Andreas_H skrev:
Jag har ett likartat problem, men ändå inte. När jag googlat och gått in på en sida och lämnar den med bakåt knappen så kommer jag ett steg för långt bak. Trycker jag på fram igen så kommer jag tillbaka till sidan jag var på. För att komma tillbaka till Googleresultaten får jag trycka två gånger bakåt och en framåt..
Men inte här på byggahus.se? Vilken webläsare?
 
Ursäkta mig, det är på Google det blir så med Firefox.
 
Hur går det med det här problemet? Jag har det fortfarande i alla fall.
 
hahalj
Problemet kvarstår i allra högsta grad.
 
Mycket märkligt....måste dubbelklicka bakåt på min ena Laptop men inte på den andra...Firefox på båda....
 
Samma problem med min androidtelefon och mobilsidan! Måste trycka bakåt tre fyra gånger innan man kommer "loss"..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.