Har en calmarpanna v33 med 5x500 liter acktankar Strömsnäs, varav en med 120 liters varmvattenberedar o patron i. Allt är installerat 08, det kommer o säljas som ett paket med allt som ska vara med. Tänkte kolla vad man kan sälja det för? Tack på för hand !
 
Har hört mig för lite om priser, låter det rimligt med 35-40000???
Eller är det för mycket för panna,tankar,laddomat,expansionskärl,ventiler o shunt?
 
Är väl bara att prova, men lite i överkant kan jag tycka att det är. begagnade 500 liters tankar är väl 1000-1500 kr st och då blir det ca 30 000 för en 8 år gammal v33 och tror jag inte att jag skulle betala. är nästan vad min kostade ny:)
 
ok tackar!! fick bara höra att man kunde ta ny priset o sen hälften, mellan tumme o pekfinger :)
 
pannan kan du nog sikta på halva nypriset, men begagnade 500 liters tankar tror jag inte man får ut lika mycket för, men som sagt testa! du kan alltid sänka priset om det går trögt, det är ju bättre än att bli ner ringd första dagen. men 5 st 500 liters tankar är ju inget man suktar efter om man har alternativ, så det kan kanske vara bättre att dela på panna och tankar
 
jo de va de ja va lite rädd för, men de kanske inte är svårt o sälja dom var för sig heller.
 
Jag köpte min Calmarpanna för 15 inkl tre beg 500 liters. Det var ett bra pris för alltsammans fick lov att bäras uppför en smal källartrapp. Du kunde prova med en 25. Ska du börja betala elräkningar istället?
 
haha både ja och nej! troligtvis så blir de bergvärme. frugan där hemma sliter med eldningen medans jag ligger iväg o jobbar.
 
Om det är det som är orsaken, varför inte bara stoppa i en pelletsbrännare?
 
  • Gilla
jensaro och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.