Som rubriken låter söker jag en matta att lägga under tvätt och tork för enlighetens skull. Är tvättstuga bygge så jag vet inte om maskinen kommer skaka eller inte men den ska byggas in så jag vill räkna på höjden på en matta. Någon som har tips? Har för mig jag läst någon tråd kring detta kan varit biltema matta som rekommenderandes? Snabbt svar önskas
 
Ska du bygga in maskinerna så tycker jag du ska skruva fast dem (vibrationsdämpade).

Jag har använt dessa plattor kring våra tvättmaskiner. Dock inte undertill utan i sidled för att de inte ska skava och slå i angränsande skåp.
 
Har du någon bild Goforit?
 
Bild på vad?
 
GoForIt skrev:
Jag har använt dessa plattor kring våra tvättmaskiner. Dock inte undertill utan i sidled för att de inte ska skava och slå i angränsande skåp.
Bild på detta skulle vara trevligt. Finns inte så mycket bilder på sådana lösningar så skulle gärna se ditt för inspirations skull.
 
Korvgubbe
Är det en sådan här matta du tänker på?
Jag har lagt en sådan på aluminiumdurken i min gummibåt mest för att det inte ska vara så halt och skava&smälla när dykutrustningen ligger på den under färd och jag tror den kan fungera bra för ditt tänkta ändamål. Min har över tio år på nacken, närmre femton faktiskt och den har varken åldrats eller slitits alls. Fast det sista kanske säger mer om hur sällan jag använder gummibåten...
 
Korvgubbe skrev:
Är det en sådan här matta du tänker på?
Jag har lagt en sådan på aluminiumdurken i min gummibåt mest för att det inte ska vara så halt och skava&smälla när dykutrustningen ligger på den under färd och jag tror den kan fungera bra för ditt tänkta ändamål. Min har över tio år på nacken, närmre femton faktiskt och den har varken åldrats eller slitits alls. Fast det sista kanske säger mer om hur sällan jag använder gummibåten...
Ja det kan vara en sådan jag tänker på men jag är osäker. Jag minns bara att jag läst ett inlägg ( tror från någon med många inlägg, typ forumgud) om att det var någon slags matta som var jättebra bättre än någon annan. Men mer minns jag inte. F. N att minnet ska vara så kort och att man läser så mycket på byggahus att man glömmer vissa saker.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.