Hej!
Jag vill ha tips på någon duktig golvslipare resp. snickare i Stockholm. Behöver slipa ett 9 kvm golvyta och fixa nya trösklar mellan rummen. Många firmor vill inte ge sig på sådant litet jobb eller ta vid där någon annan inte lyckats, har ringt runt.
Den firman som slipade vår hall och vardagsrum, lyckades inte göra det bra trots att de gjorde om det 3 ggr. Vill därför inte anlita dem igen för det mindre rummet. De har inte heller fyllt i de skruvhål efter metallisterna som satt vid trösklarna. Det ska man tydligen göra innan golvet behandlas. Svårt nu att få till samma färgton där. Golven ska både slipas, vitpigmenteras och lackas.
En del av dem jag mailat till har inte hört av sig heller (sedan flera dagar). Konstigt kundbemötande tycker jag.
 
Konstigt kundbemötande ja kanske men ändå inte, är det enmansföretag som har jobb så hinner man inte sitta vid datorn och tacka nej till alla förfrågningar man inte har tid att ta på sig kanske. Den firman du tidigare anlitat var ju inget bra säger du, men dom svarade kanske omgående och det tyckte du var bra?
 
Firman som inte gjorde golven bra, svarade inte heller på mailen särskilt fort eller sms:en. Visst är det så att det är ju inte bara för att de svarar snabbt på sms eller mail som avgör om de är bra eller inte. De ska vara duktiga hantverkare också.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.