Vi har fått stommen rest av Haaks men gjort resten själva. Snickarna som reste väggarna och fixa takstolarna har varit bra att ha o göra med och de på kontoret(Per Haak mfl)har varit bra o hjälpsamma. Mer kan jag tyvärr inte svara för.

Bilder på huset kan du se här:
http://www.fotogalleriet.se/alb_show_id4143_page0.html
 
Villket fint hus, verkligen!!

Får man fråga vad ett sådant hus kostar ungefär?

Henke
 
Deras sega bemötande har tagits upp i en annan tråd här på forumet.

Vi råkade ut för samma sak i somras. Första mötet var proffsigt men därefter hände ingenting. Sambon ringde och kollade och då var svaret att de hade mycket att göra och att de var ute och rekryterade. Men än så länge har vi inte hört av dom. Synd att dom har svårt att hantera responsen eftersom dom bygger fina hus till hyfsade priser.

Kan tillägga att mor min kollade upp deras ekonomiska status och enligt henne var den inte imponerande.

Janne
 
Jag kan tyvärr inte svara på hur mycket vårt hus hade kostat nyckelfärdigt. Jag, sambon o mina föräldrar har gjort följande:
elen, puts utsidan, kakling av bad o dusch, lagt golven, skruvat gips o isolerat, spacklat väggar o tak, målat, satt kök, badrumsinredning, tvättstugeinredning, monterat lumigarderoberna, monterat kaminen plus lite annat smått o gott och vi har gett ca 2,1 med tomt.
 
Jag inget positivt att säga om företaget HAAK´s Stenhus. Rekomenderar inte affärer med dem.
Husen är OK, men sen är det strul.
Många löften i början!
Örementhus i Eslöv ägs även av Mr P Haak.

/P-O:mad:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.