Någon som har nått seriöst företag att rek.?
 
Jag har använt Habab, riktigt bra killar men de har rätt mycket att göra just nu tror jag... Hälsa från Anders på Ekerö så kanske du kan få rabatt... :)
 
Tack! skall kolla upp dem. någon med erfarenhet av stockholms plattsättning i skogås? de känns seriösa, bra ekonomi och så...
 
Här gick det trögt... Är det så få som är nöjda med badrummet efter renovering? Letar efter ett bra och seriöst företag för badrumsbygge men det verkar vara ont om sådana företag.
 
Ja-a, faktiskt... märkligt, nog borde det väl ändå finnas fler som är nöjda med arbetet ett företag gjort...?
 
Hej Anders, har själv varit med om hantverkare som utfört rent ut sagt katastrofdåliga jobb. dock finns det några få som jag varit och är riktigt nöjd med. Kanske är det vanligare att folk blir missnöjda än nöjda med jobbet de beställt. Anders, har du några bilder på badrummet som du kan tänka dig att dela med dig av? Tack på förhand//Bella
 
Habab har gjort golv (inkl. Nivell), väggar och lite annat hos oss men inte badrum... Jag vet bara bekanta som har anlitat dem för badrum och jag har tyvärr inte några bilder...
 
Jag har i dagarna avslutat min badrumsrenovering hemma i min villa i Spånga med DN Bygg & Inredning AB (dnbygg.se) Jag är riktigt nöjd med genomförandet och resultatet, så jag rekommenderar dom varmt.
 
Tack Anders för svar :). Vanbeasten, byggde dnbygg även bastu hos dig? Har du några bilder på badrummet som du vill dela med dig av?
 
BellaF skrev:
Tack Anders för svar :). Vanbeasten, byggde dnbygg även bastu hos dig? Har du några bilder på badrummet som du vill dela med dig av?
Nej, dom byggde ingen bastu hos mig. Jag har inga bilder än. Jag lägger upp några i kväll.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.