Jag har en mycket välbyggd lekstuga som har några år på nacken på tomten till ingen nytta.
En lite farstukvist, ca 6m2, ligger nytt plåttak på men behöver lite färg.

Vad kan värdet på en sådan vara tro?
 
Kika på Blocket och se vad övriga stugor i liknande skick ligger ute för. Det är nog det enklaste sättet att få ett hum om marknadsvärdet.
 
Köpte en som matchar din beskrivning i somras för 1500:-
 
Rev en som matchar din beskrivning, värde 0:- (för mig).
Värdet beror på om det går att flytta smidigt, men 1500:- är nog ett bra riktmärke.
 
Får nog hålla med Stefan N...
Lastning och transport är nyckeln till bra pris.....hur som helst är det väl ingen marknad nu på vintern....vänta till påsk
 
Jag "blev tvungen" att skänka bort min bod härom året, just för att den stod så till att man inte kom åt den utan en ganska kraftig kran (femton meter från alla punkter där man kunde stå med kran). Det var en stadig bod som vägde en del.
Det slutade med att en kille tog den genom att plocka isär den planka för planka. Han och hans två polare höll på en hel dag.
Men jag slapp riva och frakta bort den själv. :beer: :p
 
Självklart är det på våren den ska säljas och jag måste inte bli av med den heller.
Hade funderingar på att sälja den och bygga en större bod istället men är dom inte värda mer så tror jag den får stå kvar.
 
Bygg om den till laddningsstation............. ;)

Husqvarna_Automower_220_AC.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Remne skrev:
Bygg om den till laddningsstation............. ;)

[bild]
Har ju i så fall plats för flera, kan ju starta en kennel och föda upp dom där små liven!? (y)
 
  • Gilla
Remne
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.