Hej allihop, ber om ursäkt att det dröjt en vecka över tiden för att ni ska få svar men jag tog lite förlängd semester ;P. Då tar vi en trumvirvel och.... vinnaren i vår jultävling, som tar hem ett helt system för hemautomation, heter så mycket som... Dede77

​Stooooort grattis önskar alla på redaktionen och M.nu! Hurra!

Ny tävling ligger uppe.

Motivering: Efter vattenläcka på inkommande vatten, strömlöshet, kyl som inte vill hålla temperaturen, panna som inte vill hålla rätt tryck o.s.v. så vill jag kunna hålla koll på allt på distans.
Meeeen, efter alla fel är fixade och betalda så har vi för närvarande en väldigt tom plånbok.

Så utan pengar = ingen övervakning = fler fel (i värsta fall) = mer pengar till att fixa = ingen övervakning = Det berömda moment 22
 
  • Gilla
nrgize10 och 4 till
  • Laddar…
Jaaaaaaaa :D

Riktigt skoj besked efter några mindre roliga månader. Tack så mycket byggahus.se och M.se
 
  • Gilla
KumlaEkeby
  • Laddar…
Grymt pris och grattis Dede77!
Bevakat denna tävlingstråd minst 3ggr om dagen senaste veckan nu är det bara släppa det och öppna upp plånkan istället hehe....
 
KumlaEkeby skrev:
Grymt pris och grattis Dede77!
Bevakat denna tävlingstråd minst 3ggr om dagen senaste veckan nu är det bara släppa det och öppna upp plånkan istället hehe....
Jag orkade inte ens vänta. Slog till på ett paket igår 😃
 
  • Gilla
nrgize10 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.