517 munstycke säger att den borde klara fasad och tjockare inomhus färg.

Ser ut som att den har samma standard på kopplingar mm som Graco, Titan, Wagner mfl så det är nog inte några problem att få fatt i tillbehör till den. Är nog värre med reservdelar till pumpen men det är nog inte en maskin man köper för att ha resten av livet. ;)
 
Halva priset nu. 1499:- utgående produkt!
 
Ojoj nu börjar det rycka i plånboken ( ja jag vet att det är dålig kvalla och att det blir svårt med reservdelar)
 
Hade en bekant som köptde denna spruta, läckte som ett såll... Kanske ett måndagsexemplar men vem vet. Ett tips är att du kollar på Wagner projekt 115. Säljs nu på flera håll för 2500:- har en själv och den funkar utmärkt. Reservdelsfrågan lär inte heller bli ngt. problem.
 
jonegustafsson skrev:
Hade en bekant som köptde denna spruta, läckte som ett såll... Kanske ett måndagsexemplar men vem vet. Ett tips är att du kollar på Wagner projekt 115. Säljs nu på flera håll för 2500:- har en själv och den funkar utmärkt. Reservdelsfrågan lär inte heller bli ngt. problem.
Wagner är säkert bättre kvalitet men det är ju trots allt tusen till för 115. Dessutom så påminner ju julas modell snarare om wagner pp 117 som går för ~4500.

Hur som tycker jag det är tråkigt att wagners enda (vad jag vet) konkurrent i hemma-proffs airless segmentet försvinner.
 
Redigerat:
Wagner har väl ersatt den med 3.21?

Edit: 3.21 på Wagner språk, 345 i Titan kåpor.
 
Redigerat:
Har inte kollat så noga så det stämmer säkert. Såg nu att i USA har de kvar Titan 250XL, det är samma som PP117.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.