gusper skrev:
Vad är ett skäligt pris på tegelpannor /m2
Glöm inte bort begagnatmarknaden! Tegel- och betongpannor hittar du här, för mellan 5 och 10 kronor per panna:

http://www.byggigen.se

MVH,
Mats Broberg
 
Ok. Storstadstegel från -46 säljes för 1,20styck. Fritt levererat från mitt tak. Självplock. Leverans i april.

Lantispris vid snabb affär....:)
 
Är det någon som vet priset för göaserade tegelpannor? Är bara intresserad av priset för själva pannan!

M.V.H

Jörgen
 
Vi betalade 4,9/tegelpanna (Zanda nordica plus)
 
Är detta priset för en glaserad tegelpanna? Det är inte så att det är en glaserad betong panna? För jag har ett pris på 120 kr/m2 för svart glaserad tegelpanna.

M.V.H

Jörgen
 
Det är priset på glaserad betongpanna ....
 
Terese!

Tack för svaret!

M.V.H

Jörgen
 
joen1 skrev:
Är detta  priset för en glaserad tegelpanna? Det är inte så att det är en glaserad betong panna? För jag har ett pris på 120 kr/m2 för svart glaserad tegelpanna.

M.V.H

Jörgen

Detta låter billigt, var hittar man glaserat tegel till detta priset ?
 
I Övik (med bra kontakter) ;D
 
Grattis terese, men Jörgen då, har du också "bra" kontakter, eller går det att få glaserat för dessa priser ?
 
Glaserade riktiga tegelpannor 120kr/m2 i Polen av kända märken.

M.V.H

Jörgen
 
joen1 skrev:
Glaserade riktiga tegelpannor 120kr/m2 i Polen av kända märken.

M.V.H

Jörgen

Intressant, har du någon bra kontaktperson, eller kör du ner till närmaste byggfirma i polen och beställer ?
 
Det priset borde du få hos de flesta byggfirmorna. Problemet är att de inte prata annant än Polska.

M.V.H

Jörgen
 
JoGi,
var har du fått ditt pris ovan, ifrån?
Mvh / Taffe
 
Tror inte att priset är aktuellt längre med tanke på att inlägget är mer än tio år gammalt, men det var inte det som du efterfrågade iofs. Välkommen till forumet. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.