Såg en plastmatta som fan såg ut som trägolv på en fest i lördags. Trodde det var trägolv först.. vart f-sen hittar man det? Kollat med alla golvbutiker i Örebro men nope... ingen lycka...

Skall ju vara godkänd för badrum, mörkt trä liksom.
 
Kan du inte fråga dem som bodde i huset? De blir säkert smickrade när någon hör av sig och tycker att deras golv var snyggt!

/ama
 
C
Säker på att det inte var ett trägolv?
Det börjar ju bli populärt.
 
Hehe tanken har slagit mig oxå men det var hos ett företag och vem som håller i golvet i badrummet "tåtarna" kan ju kanske bli svårt att hitta...

Nope, var plast... efter en närmare kryp längs med golvet, rund under fötterna och dan haha... gick nämligen upp en bit på väggarna.
 
Jag skulle ringt och frågat vem de anlitade för att bygga badrummet, det kan vara lättare att sedan kolla med byggfirman. Jag har själv aldrig sett ett sådant badrumsgolv så ifall du hittar tillverkaren glöm inte att bidra med länk till lämplig hemsida, jag är nyfiken!

/ama
 
Hehe, ringde nyss, upptaget givetvis. Men skall på dom igen... så NU!!

HÅLL ANDAN!


BBM i Örebro AB - Örebro
Tel. 019-31 03 70
Kyrkv. 61, 70375 ÖREBRO
Välkommen till BBM, Din golvleverantör i Örebro län.

http://www.bbmgolvkedjan.com/


TA DA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Sådär ja, nu har jag vart hos dom, dom bara skakade på huvet. Men dom hade plastmattor som var trä bruna liksom. DOCK ej våtrumsmatta... :(
 
Snickar_Palle skrev:
Sådär ja, nu har jag vart hos dom, dom bara skakade på huvet. Men dom hade plastmattor som var trä bruna liksom. DOCK ej våtrumsmatta... :(
Men vad f-n, visste de inte vilken matta de lagt in i det badrummet :surprised: Dålig stil [smiley=thumbdown.gif] Jag surfade runt bland deras leverantörslänkar men det var inte lätt att hitta bland alla de mattorna ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.