Med maskinhus av kolfiber och aluminium.
Den tar lätt första pris som snyggaste borrhammare, iaf så länge den är ny. Prislappen är lite saftig dock, rek. ca-pris 4900:- + moms.
 
  • h-metabo-p7911.jpg
Mikael_L
Nuuu är det verktygsporr!!! ;D ;D ;D
 
Tittar djupt i plånboken och kollar om det finns något över!

Räcker inte med att bara titta djupt in i plånboken...här krävs att man tittar djupt in i hustruns ögon och samtidigt ser ut som Bambi....Älskling...du VET hur jobbigt det är att borra med Makitan i betong...och jag har två hål kvar att göra...inte vill du väl att jag ska få yrkesskada pga dåliga verktyg???

Och jag lovar att inte slänga kläderna i en hög på golvet.

Dessutom vibrerar den skönt i bingen...för där ska jag krama min nya borris!


Tror ni det funkar? ;)
 
En tråkig fråga:

Skälet till att borren pekar nedåt, är det att den ska matcha sladden i andra änden av maskinen som också pekar nedåt?

Jag får lite dåliga vibbar av sådana här saker. Det är som en bärbar pc som det står Ferrari på. Man får liksom betala för fel saker. :-X
 
Den där F.A P slängs visst in överallt för att boosta varumärken. Lite inflation i hela grejen vilket dränerar originalvarumärket rejält....ja, det var väl det MathiasS också menade.

 
Glädjedödare....men snygg var/är den iaf.

Min fru har även hon intagit en lite negativ hållning.

Min hederliga Makita får duga tillsvidare.
 
Ååååååååååååååååååååååh!

Mamma mia!

Köper själv aldrig verktyg pga utsseende (valde dock bort Hitachi när jag köpte skruvdragare sist pga "sportsko" utseendet) men det här är ju bara läckert! Aluminium och kolfiber är ju så snyggt!

Kan inte låta bli att citera Ferdinand Porsche
“If you think about an object’s function, the form sometimes creates itself.”

Kul med lite nytänkande vad det gäller handtagsplacering.... återstår att se om det är en förändring till det bättre...

Har själv svårt med "brandade" produkter där Ferrari datorn troligtvis är ett av det löjligaste exemplet, men just Porsche design group jobbar på ett helt annat sätt, man köper inte bara loggan Porsche utan de utvecklar hela produkten....

 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.