Jag testar den gärna!
Om ni kan vänta med ett recension till i vår/sommar? I sånt fall kommer ni få en ordentligt test där den kommer att skruva osbskivor, reglar, tak på en hel övervåning. Den ska få montera garderober, skjutdörrar och få borraa och skruva i kakel, Samt som avslut ska den få skruva varenda skruv i en 200 kvm stor veranda samt skruva 200 meter staket. Värt att vänta på? :)
 
Testar gärna denna maskin:rolleyes:

Vi totalrenoverar ett hus och jag som tjej blir ofta irriterad över att de flesta verktyg verkar vara gjorda för män med mycket kraft i sina nypor.:confused:
 
Även jag testar gärna denna maskin! Totalrenoverar en gård från 1800-talets början med både inner- och ytterväggar i 4" tjocka plank, så det kräver rejäla maskiner vid håltagning.
Då jag till vardags jobbar med att planera, specificera, utföra och analysera tester på utvecklingsavdelningen på Sveriges största företag inom livsmedelsförpackningar utlovas en mycket utförlig testrapport.
 
Hej,

Det här är absolut en självklarhet att min man måste prova. Känns som han går runt med en borrskruvdragare dagarna i ända. Den vi har idag är aldrig mer än 1 meter ifrån honom.

Vi bygger hus samt håller på att renovera vår sons lägenhet, så det finns massor av tillfällen att prova den på!

Jag provar också den gärna, jag som tjej uppskattar att de inte är så tunga så testa mig gärna...:)

Fortsatt trevlig 3:dje advent!
 
Mitt 1000:e inlägg här och minst 95% av alla inläggen är skrivna i denna avdelning, "Verktyg, maskiner & fordon".

Så, härmed anmäler jag mitt intresse för att få brottas med denna best!

Eftersom det är bara en maskin den här gången jämfört med tidigare tester där det var flera maskiner så utlovas det utförligare recension då hela pressen ligger på den som får äran att testa den och hoppas att alla tänker likadant.

Som referens kommer jag att ta med alla möjliga maskiner jag har tillgång till för att verkligen reda ut vad som är fördelarna respektive nackdelarna med 36V borrskruvdragare utöver en standardrecension.
 
Skulle vara kul att testa den, har Makitas 18v skruvdragare och slagskruvdragare att jämföra med. Kommer plåga den och se vad den går för. Min Makita känns ibland lite för klen när man kör hålsåg och kraftiga centrumborr. Brukar köra centrumborr i min slagskruvdragare, har mer kraft och ingen belastning av handleden.

Jag är själv väldigt nyfiken på 36V och kommer givetvis hitta på en mängd testar för att jämföra. Känns ju lite ointressant hur ett sådant monster presterar om man t.ex. bara ska borra ett 10mm hål i en gipsvägg :)
 
Jag har tid, lust och ork till att prova denna.
Det jag kan jämföra med blir en gammal blå sladdriven 680W maskin.
Den kommer få testa det som den maskinen gör idag samt är jag öppen för testförslag.
 
skulle va kanon att få testa maskinen för håller på att bygga ett stort hus och stort garage mm. har massor med stora hål som ska borras och jätteskruvar som ska dras. så här skulle den verkligen få bekänna färg. behöver en maskin med lite ork så jag slipper köra slut på fler av mina maskiner.
+ att det ät jäkligt skoj att testa nya verktyg!
 
Den maskienen hade varit trevligt att testa, har börjat med en totalrenovering av ett stort sommarhus (endast stommen är kvar), så det lär bli många timmar arbete där innan man kan anse sig färdig.
Har genom åren byggt ett antal hus för egen del och har testat många olika maskintyper, billga och dyra och det är alltid lika kul att se vad dom presterar och hur "använarvänliga" dom är (prestanda & ergonomiskt)
En 36 Voltare har man givetvis höga förväntningar på, den kanske tar dom laddbara maskinerna till en ny "nivå" efter man testat den !
 
Jag skulle gärna testa detta verktyg. Håller fortfarande på med mitt evighetsprojekt; badrummet och har kommit till momentet OSB+Gips, så dragaren skulle iaf få lite att göra, så jättemycket borrning blir nog inte tal om dock, lite reglar som ska borras upp för flexslang, och lite ventiler i övriga huset.

Jag är långt ifrån proffs och en recension skulle vara ur hobbysynvinkel.
 
Testar gärna, men det stora testjobbet blir först till våren då det skall byggas "krånglig" altan framför uterum och kring uppstickande berg.
 
Jag kan ställa upp med ett test.
Har plågat ett par Black and Decker och både hilti och Dewalt.
Att dra allt från gipsskruv till franskskruv och göra doshål gör man dagligen.
Dödade min BoD när jag monterade ihop den säng. Eldade upp "min" Dewalt när jag dosfräste ett 80mmhål i 1mm plåt. Hiltin hade jag inte kvar men batterierna fick man byta.
 
Skulle gärna vilja testa denna dragare och bidra med mina åsikter, bilder och betyg vartefter man bygger!
Bor i ett nybyggt hus men med ett pågående stort altanbygge, pumphus till pool, insida av garage, bygge av friggebod samt annat fix smått som stort. Så blir både borrning i betong, borra samt skruva lite kraftigare saker på gården.
Har för tillfället en mindre dewalt samt Bosch gsr 14,4. Så kraftigare grejjer skulle inte skada!
:)
 
Skulle gärna prova den kör med Bosch privat på jobbet har vi allt mellan Hilti och Dewalt har en del jobb på gång så den skulle få slita lite :)
 
Hur har det gått?
Det här e ju mer spännande än uppesittarkvällen!
Vore riktigt kul att få prova en riktig maskin i den större klassen!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.