Hej!

Det vore jätte snällt om du svarade på min korta enkät.

Den vänder sig till dig som handlar/har handlat byggvaror och ligger i denna länk:

https://www.surveymonkey.com/s/HPJWSNH

Du gör det då möjligt för mig att klara mitt skolarbete och stödjer forskningen i Reklam o PR på Stockholms universitet.

Tusen tack för din medverkan!

Charlotte
 
Redigerat:
Svarat!
 
OpiMaza
klar
 
Känns mer som reklam för att få upp ögonen för ett företag..
 
Tusen tack för svaren! Ju fler desto bättre!
Förstår om det kan kännas som reklam men det är inte det, utan en undersökning till ett projekt i Grafiska projektledarprogrammet på SU som jag läser.
 
Jag tyckte svarsalternativen var otillräckliga. Som exempel:
5: För mig är bra kvalitet viktigt.
6: Blir lite svårt med biltvätt, eftersom jag oftast lastar byggvarorna på biltaket när jag är på byggvaruhuset!
7: E-post vore bäst för mig, varför är inte det alternativet med?
 
Tusen tack för dina svar, de är till stor hjälp för projektet!
Vi har har en begränsad tid på oss att samla in data / intressen från målgruppen, ni som handlar byggvaror, och har inte riktigt vetat exakt vad vi ska fråga om.
Tänkte att e-post kunde gå under svarsalternativet webben.
Men det är jätte bra om man, ifall man tycker svars alternativen är otillräckliga eller vill lägga till egna kommentarer följer b8q:s exempel och skriver dem här efter att man svarat på enkäten!
Tack!


 
Jag har svarat men skulle gärna ha haft lite fler/bätre alternativ och lite info i inlägget ovan om vad enkäten handlade om.
 
Okej, tack.
Jag har lagt till lite mer info om enkäten, dvs att den vänder sig till de som handlar/ har handlat byggvaror i texten ovan.
Eftersom jag redan fått över 30 värdefulla svar på de alternativ som finns nu vill jag inte ändra på utformningen av enkäten, utan man får gärna skriva här vad man skulle vilja ha för fler svarsalternativ om man vill det.

Tack för alla svar som strömmar in! :)
 
Svarat!
 
Tack! :) Blir så glad över varje svar! Nu är det 45 st som svarat redan :)
 
Alla som svarar på enkäten är helt anonyma. Fler svar är välkomna :)
 
Redigerat:
Även jag saknar alternativet Kvalité under fråga 5.

Det finns inget värre slöseri med tid än att stå och sortera krokigt virke en hel timme hos bygghandlaren.
 
Redigerat:
Done!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.