Det är träbjälklag med reglar c/c 300.
 
Svar till "trojlee"
Nej, men alla inblandade skyller på varandra. Så vi får ingen hjälp av Golvabia(leverantör till Bygma där plattorna är köpta) eller kakelsättaren. Jag har reklamerat golvet men hittils utan resultat. Jag ska träffa Bygma imorgon och få någon förklaring/åtgärd??? Jag har drivit/stridit frågan i 2 år så om det är någon fler som har samma problem så kan det hjälpa till att få igenom reklamationen. Har du också Balder? kakelsättaren
 
vad säger Golvabia?
Har du ringt direkt till dom och pratat med någon på reklamation?
 
Ja, Golvabia har varit och tittat på golvet. De har även anlitat en extern expert och de skyller på kakelsättaren. !!!!
 
Hur gick detta?
 
Vi fick hjälp efter mycket tjat och många turer..Det kom en firma från Norrköping och isblästrade golven. resultatet blev riktigt bra och vi är nöjda. Kan rekomendera det.

Johan
 
  • Gilla
tripptrapp
  • Laddar…
Okej intressant blästra? Där ser man. Vems var felet var de plattorna eller plattsättarens fel?
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Det var en säljare på en färgaffär som rekommenderade fel medel för att få en bättre yta på golvet.
Vi testade allt vi kunde och firman höll med lösningsmedel och golvslip mm. Men inget bet på medlet. Men isblästringen fungerade. Men vi kommer aldrig mer köpa klinker utan en glansig yta..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.