Har sökt med ljus och lykta efter en rörmokare som kan byta golvbrunn och lägga nytt fall i mitt badrum i centrala Göteborg. Jag tar med öppna famnar och mycket kärlek emot tips om någon som skulle kunna ha det klart senast 20 december.
 
Kostnad ingen issue? :)
 
Har du kollat med swerör? Hade hemma dom för någon vecka sedan och det var inga problem att få fatt i montör.
 
thomasx skrev:
Kostnad ingen issue? :)
Ovanligt att rörmokare är sniknare än Joakim von anka:) har du ett seriöst förslag så är du varmt välkommen att skicka PM
 
Johan Lundin skrev:
Har du kollat med swerör? Hade hemma dom för någon vecka sedan och det var inga problem att få fatt i montör.
Pratade med dem idag efter ditt tips, eventuellt gick det att lösa, men högst osäkert, tack!
 
Jag har goda erfarenheter av SP-Rör.

Nu framstår det kanske som att han är väldig dyr, vilket inte var fallet, utan den kommentaren från mig anspelade mest på att om man bara är beredd att betala brukar det mesta gå att lösa, på övertid t.ex. Det är förvånansvärt ofta, när man väl frågar, som saker som är omöjliga plötsligt blir fullt möjliga när man frågar om det funkar med övertid om man tar den extra kostnaden det innebär ;)
 
thomasx skrev:
Jag har goda erfarenheter av SP-Rör.

Nu framstår det kanske som att han är väldig dyr, vilket inte var fallet, utan den kommentaren från mig anspelade mest på att om man bara är beredd att betala brukar det mesta gå att lösa, på övertid t.ex. Det är förvånansvärt ofta, när man väl frågar, som saker som är omöjliga plötsligt blir fullt möjliga när man frågar om det funkar med övertid om man tar den extra kostnaden det innebär ;)
Skicka över hans nummer så får vi se vad han säger=)
 
Fnurpen skrev:
Skicka över hans nummer så får vi se vad han säger=)
Man får inte bara be folk att googla, enligt forumreglerna, så därför gör jag inte det.... ;)
 
  • Gilla
ullberg
  • Laddar…
Har använt Svenska rör med bra resultat och ok pris
 
D09
thomasx skrev:
Man får inte bara be folk att googla, enligt forumreglerna, så därför gör jag inte det.... ;)
Det har jag gjort såklart men hittade bara ett 031 nummer jag inte fått svar på:)
 
har också har goda erfarenheter av SP-Rör
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.