Hej är det någon som känner till företagen Sparmax och Swedmart har tittat på deras bubbelkar och dom verkar ha likvärda produkter och mycket billigare än de övriga på marknaden ca 15000.- för allt som de andra ska ha 25-30000:-. Swedmart har också mycket bra priser på badrumsmöbler är det någon som känner till detta också, deras pris ca 7000 som de andra ska ha 14-15000:-?
:eek:
 
T
Handlat hos Swedmart (duschvägg). Fick fel med oss och sen fel 2 ggr till:) Dock snabba att rätta till men pinsamt. Sen visade det vara fel ändå när vi skulle montera då det var höjdskillnad och fel på hela leveransen. Vi fixade med gummi och fick pengar tillbaka
 
Det var positivt att Swedmart hade bra betyg, men är det någon som har köpt bubbelkar eller badrumsmöbel av detta företag?
Ser man på Sparmax så var inte betyget så bra men det var vist inte många som hade svart, men är det några där också som har handlat dessa varor?

Mvh
Ove
 
Fick hem vårt bubbelbad från Sparmax igår. Ser väldigt bra ut hittils. Bara torrsuttit det änsålänge.Funkade bra med leverans och frakt.
Tittade på deras utställning i Helsingborg och det var stort!
Valde det med tanke på deras priser och efter besöket då man fick klämma och känna lite.
 
Låter ju trevligt, kanske att det blir ett inköp framöver :)
 
Har haft vårt badkar ett tag nu och det funkar finfint. Helt okej kvalité men dock är inte passformen 100% på vår front och det gör att det knarrar när man står och trycker händerna uppe på kanten.
 
Hej jag har också köpt ett bubbelkar från Swedmart nu och passformen är inte den bästa på framstycket, men det som jag reagerar mest på är att fönstret på manöverpanelen" tatchknapparn" har det allaredan kondens i och vet inte riktigt hur jag ska göra, har inte varit i kontakt med företagit ännu vill samla på mej lite fakta innan jag tar kontakt med dom.
 
Hur gick det?
 
Det verkar som det har minska, det kanske försvinner om jag har den påkopplad så det blir varmt en längre tid
 
Ok. Men förutom det, är du nöjd med karet annars eller finns det saker som man småretar sig på?
 
Hej var och tittade på kondensen och den var nu bortta.
Hade önskat att stödskruvarna under hade varit längre eftersom mitt golv har bra lutning ner till avloppet, nu var jag tvungen att lägga under gummipukkar på vissa ställen
Är nöjd men jag kan inte jämföra de andra karen mer en till priset och då får jag två av den sort jag nu har
 
  • Gilla
Drömhus2012
  • Laddar…
Ok. Tackar för svaren :)
Vi ska köpa två kar före sommaren och man vill ju inte göra bort sig alltför mycket.
 
Vi har också haft vårt ett tag nu och det funkar bra.
Stör mig lite på att när man står och hänger på kanten på fronten så knakar det i plasten. Samt att för att få igång lampan måste man ha ganska mycket vatten, nästan så det täcker alla sidomunstyckena. Vår 3-åring älskar att bada och vill ju ha lampan tänd men det funkar bara om man själv badar med honom.

Men jämfört med andra bad så till priset är vi väldigt nöjda!
 
Håll er borta från detta företag, totalt odugliga på att leverera och hålla tider, dessutom så paketerar dom inte med mer än lite plast trots liggande glasskivor på 2m!

Jag fick två transportskador av två möjliga och en galen försening i badrumsrenoveringen pga felleverans dessutom och soppan att få ersättning för detta har pågått i 13 veckor idag.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.