Svar 1, 60Nm

Flyttar in till vårt hus i februari, med "lagom" stort renoveringsbehov, så en skrivdragare står högt på önskelistan!
 
Svar: 1. 60 Nm

Har en gammal Black & Decker med NiCd batteri som inte gör någon glad. Är aldrig laddad och de gånger den är laddad så skruvar jag snabbare för hand i princip.
 
Rätt svar är 1, 60 Nm

Vinner jag blir det en julklapp till mig själv - behöver ersätta min gamla noname från Classe när nya huset ska renoveras.

Långvarig läsare på forumet och detta var ett ypperligt tillfälle att bli mer aktiv!
 
60 nm

Jag vill driva min lilla fiskekanot med den för att ljudlöst kunna smyga fram utan att skrämma fisken. Dubbla 4.0Ah-batterier och ett högt vridmoment borde göra dewalten lämplig till detta ändamål. En bonus är att jag kan koppla lös propellern och använda dragaren till att reparera sittbänken i kanoten som ständigt lossnar ;)
 
Svaret är: 1 - 60 Nm!

Vann jag denna skulle jag ge den till pappa!
Då kan han inte längre säga nej, till att hjälpa oss att huset lappa!
 
1. 60 Nm

Motivering: Min gamla maskin gick precis sönder och som nybliven pappa blir det inte råd med någon ny! Så en DeWalt vill sitta bra som julklapp til mig själva :)
 
1. 60Nm

Mitt senaste verandabygge tog knäcken på min gamla skruvdragare, till våren skall jag bygga ut verandan och behöver en stark medhjälpare.
 
Blodsoppen
Svar: 60 Nm
Jag har under många år förbrukat åtskilliga borrmaskiner i 1000 kronors klassen. Nu är ännu en i ordningen på upphällningen. Jag har inte tidigare och inte nu heller haft råd att köpa en riktig rejäl maskin. Men nu kanske man skulle kunna få en....
 
Svar: 60nm

Frun behöver en ny elvisp. Om hon får denna fina DeWalt så blir hennes elvisp mycket mera universal och hon kan hjälpa mig att bygga på vårat nya, gamla hus dom stunder hon inte bakar. (y)
 
1) 60 Nm

2) Vet ni vad som kan irritera mig i atomer? Det är när man som kvinna går in på en bygghandel för att köpa sig en ny skruvdragare efter att ha använt ihjäl den gamla - och försäljare försöker lura på en något värdelöst, totalt oanvändbart krafs. Gärna i rosa.. *himlar med ögonen*
Näe, rejäla doningar ska det vara! DeWalts maskn vet jag ligger som en smäck i handen, är trygg, stark och pålitlig - och får mitt hjärta att klappa lite sådär extra. Precis som det ska vara!
 
Svaret är 60 Nm.

För ett par veckor sen vad jag klantig och råkade backade över svågern Dewalt maskin.
Snäll som han är tyckte han inte att jag behövde ersätta honom. Men jag skulle bli väldigt glad, om jag fick lägga den under hans julgran :)
 
Jag bor och arbetar i väg-, mobiltelefon- och strömlöst land, två månader om året, uppe i de lappländska fjällen. En kombinerad skruvdragare/borrmaskin med dubbla batterier skulle vara en perfekt maskin att ha med sig och DeWalt ska ju vara riktigt bra grejer!
 
Svaret är 60nm

Skulle vara fantastiskt skönt att sluta skruva allt för hand. Hade en gammal dragare från rusta men det gick snabbare att skruva för hand. Detta vore en dröm inför vårens renovering
 
60nm

Jag har byggt hus där jag lejt bort byggandet av huset. Dock så bygger jag garaget själv. Och till sommaren ett trädäck är planen. Har tyvärr ett STORT problem. Min s.k. skruvdragare är en black n decker... maken till skräp får man leta efter. Jag är därför i desperat behov av en riktig maskin! Om jag någonsin ska bli klar med garaget behövs en riktig maskin annars kommer jag om fem år ha förstörda handleder och underarmar av allt skruvande för hand. Om jag skulle fortsätta med black n deckern så lär det ta 10 år istället...
 
Svar: 60 nm.

Om en månad får vi äntligen tillträde till vårat drömhus jag och min familj köpt. Det skulle passa perfekt som julklapp då min nuvarande Black & Decker har upphört att fungera och jag snart kommer vara en husägare utan skruvdragare (pinsamt!).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.