Apollonia skrev:
Menar du allvar, Marlene har ju redan svarat på det i förra tråden och det har även blivit citerat här?

Om någon verkligen hade en husbudget på 50 miljoner och ville ha synpunkter och idéer skulle inte tråden låsas (som sagt ovan). Jag kan inte heller tänka mig att de skulle låsa en tråd i stil med "om du hade 50 miljoner vad skulle du bygga för hus?", alltså en diskussion om ens drömhus. Men varför spara trådar där frågeställaren inte var seriös?

Jag tyckte att det hade kommit in många svar som är intressanta, även om frågeställaren är falsk. Det är underhållande läsning och jag tänkte att det borde andra också tycka. Men är ni många som tycker att jag ska radera den så kan jag göra det.
 
I
Skulle IKEA Ingvar ställa en fråga här skulle det vara av andra skäl.;)
Om det nu är på riktigt, tycker jag trådens skapare ska formulera om trådtexten så att det primära handlar om att bygga ett drömhus och göra ett nytt försök. Det skulle kanske generera idéer och t o m bli intressant läsning.
Vill också påpeka att jag inte är varken arg eller upprörd för att någon har överflöd, om det var mig du syftade på Marléne, men avundsjuk erkänner jag att jag är. Det har blivit så konstigt senaste år, den fattige ska vara lycklig för att den rike är så rik. Varför kan inte folk vara ärliga och säga hur de känner?
 
  • Gilla
Fadai
  • Laddar…
injonil skrev:
Förutsättningen för ditt inlägg är att trådskaparen är ärlig med sin frågeställning, eller hur?
Marlen Eskilsson skrev:
Ja.
Hur ställer du dig till mytomaner? ;)
 
ion skrev:
Skulle IKEA Ingvar ställa en fråga här skulle det vara av andra skäl.;)
Om det nu är på riktigt, tycker jag trådens skapare ska formulera om trådtexten så att det primära handlar om att bygga ett drömhus och göra ett nytt försök. Det skulle kanske generera idéer och t o m bli intressant läsning.
Vill också påpeka att jag inte är varken arg eller upprörd för att någon har överflöd, om det var mig du syftade på Marléne, men avundsjuk erkänner jag att jag är. Det har blivit så konstigt senaste år, den fattige ska vara lycklig för att den rike är så rik. Varför kan inte folk vara ärliga och säga hur de känner?

Jag syftade inte på dig utan på KOW som sagt till henne att hon inte skulle komma här och skryta om att hon hade 50 miljoner att bygga för.
 
Marlen Eskilsson skrev:
Jag tyckte att det hade kommit in många svar som är intressanta, även om frågeställaren är falsk. Det är underhållande läsning och jag tänkte att det borde andra också tycka. Men är ni många som tycker att jag ska radera den så kan jag göra det.
Radera tycker jag inte känns nödvändigt, jag läste inte hela tråden när den inte höll sig ämnet längre men det kanske framkom roliga idéer som kan hjälpa någon. Men den som vill diskutera det vidare kan ju starta en mer generell tråd så slipper man förhoppningsvis diskussioner om avundsjuka och trådskaparens äkthet.
 
I
Apollonia skrev:
Radera tycker jag inte känns nödvändigt, jag läste inte hela tråden när den inte höll sig ämnet längre men det kanske framkom roliga idéer som kan hjälpa någon. Men den som vill diskutera det vidare kan ju starta en mer generell tråd så slipper man förhoppningsvis diskussioner om avundsjuka och trådskaparens äkthet.
Jag hade samma tanke, en ny tråd " drömhuset ". Finns det ingen sedan tidigare är det kanske på tiden.
Och radera, det gåår ju inte, då försvinner ju grunden för den här tråden.:x
 
Jag har alltid undrat om det finns ett särskilt "trollforum" där alla troll hänger och länkar till olika debacle de lyckats åstadkomma med några få provocerande rader.

De kanske rent av tävlar i vem som kan generera mest diskussion räknat i ord på minst deltagande i tråden?
 
  • Gilla
Fadai och 3 till
  • Laddar…
Men det var väl en trevlig liten tråd, man får väl att drömma iväg en bit, 50 mille garanterar ju ett visst oberoende.
Frun brukar fråga vad jag skulle göra om jag vann en miljon,--- Bygga ett miljonkronors garage.
Drömmer man om ett 50 mille hus så får man väl göra det.
Frun, normalt helt kall till BH blev då intresserad av tråden.

Protte
 
  • Gilla
Locke
  • Laddar…
prototypen skrev:
.
Frun brukar fråga vad jag skulle göra om jag vann en miljon,--- Bygga ett miljonkronors garage.


Protte
Vad har du för häftig bil att ställa i det garaget? :wow:
 
I
Enk Projektet skrev:
Vad har du för häftig bil att ställa i det garaget? :wow:
Får jag svar vad jag skulle ha, så skulle jag ha en liten bar, en jukebox och några flipperspel samt en Loyd.:D
Loyden skulle givetvis ha antenn med rävsvans.:wow:
 
Redigerat av moderator:
ion skrev:
Får jag svar vad jag skulle ha, så skulle jag ha en liten bar, en jukebox och några flipperspel samt en Loyd.:D
Loyden skulle givetvis ha antenn med rävsvans.:wow:
Loyden skulle nog känna sig liten och ensam i ett så stort garage.... ;)
 
I
Enk Projektet skrev:
Loyden skulle nog känna sig liten och ensam i ett så stort garage.... ;)
Jag tror den skulle stortrivas med baren som sällskap. ;)
 
  • Gilla
Enk Projektet
  • Laddar…
Spilloljefontän är givet i ett drömbygge! Gärna framför en fin herrgård. Sug på den miljökontoret!
 
  • Gilla
Korvgubbe
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.