Min iPhone har inte ens fokus nuförtiden..

Men OK, skam den som ger sig. Telefonen i vänster hand och skruvautomaten i höger.
Skivan är förstås uppallad på vad man råkar ha tillgängligt.

Screen Shot 2013-11-28 at 9.17.30.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
IMG_4056.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Carl_Elvis
  • Laddar…
Äntligen frid i sinnet och riktig surf på plats. Jäklar vad snabbt jag kan skicka epost nu....

surfr.JPG
 
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
mathiass skrev:
äntligen frid i sinnet och riktig surf på plats. Jäklar vad snabbt jag kan skicka epost nu....

[media]
fuskigt!!!
 
MathiasS skrev:
Äntligen frid i sinnet och riktig surf på plats. Jäklar vad snabbt jag kan skicka epost nu....
Då räknar vi kallt med att du ökar din aktivitet här och börjar skapa lite inlägg... ;):p
 
  • Gilla
MathiasS
  • Laddar…
ullberg
MathiasS skrev:
Äntligen frid i sinnet och riktig surf på plats. Jäklar vad snabbt jag kan skicka epost nu....

[bild]
Grattis!

Eftersom jag förhoppningsvis på måndag ska välja tjänsteleverantör undrar jag hur du tänkte kring det val jag kan se att du gjort? Bäst bang for the bucks? deras hantering av FRAs samverkanspunkter? släntrian? etc.

/U
 
Att ha beställt 100 nedströms och få 140 är väl skäl nog?

Men jag har nog egentligen valt dels efter uppfattningen att Banhof har rykte om sig att ha koll på prylarna, dels för att jag uppskattar deras integritetspolicy, även om den har liten praktiskt betydelse i verkligheten.

Mest bang för bucken är nog något tripple play erbjudande från telia, men eftersom jag inte ska ha TV via fibern så faller det.
 
  • Gilla
ullberg
  • Laddar…
MathiasS skrev:
Äntligen frid i sinnet och riktig surf på plats. Jäklar vad snabbt jag kan skicka epost nu....

[bild]
Om du har vägarna förbi Bohuslän så ta gärna med dig en sladd hit. Jag betalar dig dubbelt för vad du gett för anslutningsavgift och månadsavgift.
 
Hämtat hem färdiga salningar och fönsterbänkar med spont till 9 fönster! Dyrt blev det men jösses vad smidigt!
 
MTech skrev:
Hämtat hem färdiga salningar och fönsterbänkar med spont till 9 fönster! Dyrt blev det men jösses vad smidigt!
Ja det tar väl typ 3min o smyga ett fönster oavsett smygdjup.
Använder själv inget annat än sådana smygar.
 
Satt vindskivor.... Imorgon med+ plåtarbete.
"När mörkret kommer får den late ligga i" eller hur är det man säger?
 
MathiasS skrev:
[bild]
Vad har du för router?
 
mycke_nu skrev:
Du menar att jag ska ta en bild på mej själv medan jag skruvar 27 kg gipsskiva i taket? :confused:
Nej. I ditt inlägg hade du lagt in en bild jag inte kan se. Vad var det för bild?
 
Y
fortsatt slipa bort fog från badrumsgolvet
 
Har precis fått in sista golvspånet runt elementrör, vattenrör och avlopp.
Känner mig ganska mör och måste inse att jag inte längre blir starkare med åren.
Golvspån är ganska tunga faktiskt:surprised:
Men nu är iaf den värsta delen gjord. Imorgon blir det lite pulande med slipning och spackling.
 
Mikael_L skrev:
Gillar du verkligen ROSA panel ... :x
Nu är rosa panel-mysteriet löst!

Det var hallmattan, som reflekterade sin röda färg i taket.
Jag gillar denna mättade röda nyans. Dessutom är den mycket förlåtande när man skvimpar ut rödvinet :)

P1000016 (Large).JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.