Idag finns det ju en hel del trådlösa lösningar för att få ljud, Sonos system tex som kör wifi. Sen finns det även system som använder blåtand. Jag är nyfiken på wifilösning. Någon som har smarta tips på enklaste lösningen? Att ställa en liten sonos-högtalare på t.ex badrumsskåpet kanske är det enklaste :) ..ifall man har ett eluttag. Men jag tror elektroniken invändigt kommer rösta sönder efter ett tag så fuktigt som jag har det efter en dusch i badrummet - fast det kanske är värt risken kontra slippa göra en mer avancerad installation. :rolleyes:
 
Sonos nya Play:1 ska vara fuktskyddade och tåla att stå i ett duschrum. Ljudet räcker säkert också till.
 
Om man inte har den under vattnet skulle jag säga att de flesta högtalare klarar det.
Jag skulle köpa en maskin med spotify connect istället. Bla pioneer har en del produkter.
 
På vilket sätt vill du välja musiken som spelas?
 
Jag kommer skaffa en sonos connect till min hemmastereo, för att via laptop o mobil spela upp musik från spotify o radioappar. Därför smidigt med en sonos play i badrumet. Eftersom jag skall sänka taket för spottar så tänkte jag att jag lika gärna kunde göra nån högtalarlösning men hur jag än vrider o vänder på det så gissar jag det är enklast med en sonos play på badrumsskåpet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.