Svar:1
Jag och min sambo har väldigt olycka smak gällande tv-program. Jag uppskattar kvalitetsprogram(fotboll) och hon tycker om "Ensam mamma söker". Som ni förstår så uppstår det ganska ofta en diskussion vilket program vi ska välja.
Med en Slingbox kan jag titta på tv på ovanvåningen och husfriden kan fortsätta.
Om ni vill bidra med att undvika en skilsmässa så hade en Slingbox varit perfekt
:)
 
Svar. 1.

Jag har hela världen som arbetsfält. Så här har mina resor varit i år. Vem kan inte vara mer lämplig att testa denna produkt!!!
Januari: 2 veckor i Thailand
Februari: 2 dagar i Skottland
Mars:3 dagar i Irland
April: 2 veckor i Brasilien
Maj: 5 dagar i Tyskland och 3 dagar i Portugal
September: 2 veckor i Brasilien
Oktober: 6 dagar i Tyskland och Polen. 7 dagar i Kina.
November: 3 dagar i Polen.
Kommande: 7 dagar i Spanien och Portugal.
 
Svar: 1.

Eftersom jag är ute och reser alldeles för mycket i mitt jobb och därmed inte kan bygga på mitt hus så mycket som jag vill skulle jag behöva en sån här trevlig låda som plaster på såren. Jag kanske till och med lär mig något som jag kan använda i byggandet, och därmed hamnar det här i forumet... Win-win! :)
 
Svar: 1.
Planerat skidsemester med två andra familjer. Slingbox hade varit perfekt att ha då!
 
Svar 1.

Vi hade boxer, men det innebar att jag fick övervinna min höjdräddsla, då antennen fick snurras varannan vecka. Nu har vi parabol, och jag har fått övervinna min fobi för program där kändisar berättar om sin svåra uppväxt för andra kändisar. Ja min fru uppskattar dem allihop. Dottern och jag gillar tecknat, så vi vill vinna möjligheten att se Byggare Bob istället för Montazami med vänner :)
 
Svar 1

Vore ju perfekt då kan dottern se sina favoritprogram även hos släktingar de gånger hon sover borta, och Pappa (jag) kan äntligen få kolla sport när vi är iväg, eller alla de gånger man ligger på ett hotell och bara får standardutbudet!
 
Svar 1
När tre hushåll skall dela på samma tv kort i sommarstuga,som dessutom glöms hemma rätt ofta, hede denna lilla låda varit räddningen.
Att den kommer från. Kjell och co gör saken inte sämre, har alltid bra att ha och göra med !
 
På frågan svarar jag alternativ 1.

Motiveringen varför just jag ska vinna är enkel. Jag vill verkligen ha en! Vid många tillfällen under veckans alla dagar vill jag kunna följa det som händer på TV'n i telefonen men långt från alla kanaler erbjuder själva den tjänsten. Därför skulle en Slingbox vara perfekt för mig och underlätta min vardag massor!
 
1. 1080p

Först och främst vill jag ge den till mannen min;
För han är den snällaste någonsin.
Den kommer till bra användning såklart;
Att lätt inte missa några spännande tv avsnitt vore underbart.
I design och funktionalitet är den otroligt smart.
För här tas tv tittande på allvar;
Slingboxs bra kvalitet är det som mig drar.
 
Svar: 1

Så att jag kan skicka den som julklapp till min bror i USA så att jag sen kan påminna honom gång, på gång, på gång om vilken fin julklapp han fick av mig! :)
 
*Trumvirvel* Veckans tävling är avgjord och de två som har vunnit varsin Slingbox 350 är *crashcymbal*: Drhedda och Flöjten5

Flöjten5: Vi hade boxer, men det innebar att jag fick övervinna min höjdräddsla, då antennen fick snurras varannan vecka. Nu har vi parabol, och jag har fått övervinna min fobi för program där kändisar berättar om sin svåra uppväxt för andra kändisar. Ja min fru uppskattar dem allihop. Dottern och jag gillar tecknat, så vi vill vinna möjligheten att se Byggare Bob istället för Montazami med vänner :)

Drhedda: Svärmor är trevlig på alla sätt och vis men efter 12 år i hennes sommarstuga om somrarna där det finns två filmer. Den ena är ”Inte utan min dotter” och den andra är en dokumentärfilm som handlar om någon gubbe i skogen som kan prata med döda. Slingbox skulle vara bättre än drömvinsten. Prisa gud här kommer skatteåterbäringen.
 
  • Gilla
drhedda och 1 till
  • Laddar…
Tack va kul! Senast jag vann en tävling var 1994, så det här var oväntat. Återkommer med recension!
 
Svar: 1

Det enda rum vi inte har ett tv-uttag i är grabbens.
Han är jätteledsen över att inte kunna ha tv på sitt rum.
Med denna kunde han titta på sin dator på alla kanaler vi har.
Det skulle göra honom riktigt glad.
 
Nu har den kommit! Vilken snygg sak :-D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.