Säkerhet ska vara något man vill ha i finrummet!
 
Svar: 1 11 st ..

Hej! vi är en 2 barns familj med dotter på 2 år och son på 5 år. Vi bor i ett förenings hus som är byggt på 70 talet och är mycket bandfarligt då det är av en typ billigare trä konstruktion i form av ett parhus vi har två våningar.. vi alla sover på övreplan i olika rum.
Med detta diskreta säkerhets paket som passar våran design perfekt, som också skulle kunna sitta lätt till gängligt monterat på väggen i vårat sovrum / litet tv rum.
Om det skulle brinna mellan oss och barnen så skulle vi kunna rädda dem med brandsläckaren och brandfilten.
Med två brandvarnare som är samman kopplade så skulle vi bli varnade snabbt om det inte brinner där vi är.

Med vänlig hälsning Micke
 
Svar; 11st.

Motiveringen är helt enkelt att vi precis går från hyreslägenhet till köpt hus och lite juste brandsläckningsutrustning skulle vara perfekt att vinna så vi får behålla vårt nyinköpta hus länge! :)
 
Svar: 11 stk
Motivasjon: Vi bygger en sommerstuga ved Strömstad som også våre barn (ungdommer) vil benytte sammen med sine venner. Da er det veldig viktig med god sikring mot brann. Denne pakken virker perfekt for denne oppgaven.
 
1. 11 stycken

Motivering: Jag flyttade in mitt hus för nästan 4 år sedan. Det fanns en brandsläckare så jag kände mig trygg. Men jag visste ju inte att man måste underhålla den och fick ganska nyligen reda på att den antagligen är helt obrukbar. Hade ju passat oerhört bra med en sån här snygg pjäs.
 
Svart: 11 st

Fredagen den 15 november flyttar vi in i det hus som vi har planerat att bygga i över två års tid. Inför en inflyttning i ett nybyggt hus vore det perfekt att att få dessa snygga brandsäkerhetes rodukter. De skulle passa och se så snygga ut på interiörbilderna på vår blogg. Men inte minst så skulle det kännas som en trygg start i vårt nya hus och jag skulle vara stolt över våra produkter från nettobran.se.. Den perfekta inflyttningspresenten helt enkelt!
 
Rätt svar på frågan är 11 st.

Jag och min sambo håller på att planera för vårt hus som ska stå klart till våren.
Vad skulle då inte passa bättre än snygga, funktionella och livsnödvändiga brandredskap.
Vi brukar inte ha tur i spel och tävlingar, men vi har tur i kärlek som vi brukar säga :D
Hoppas på grym tur denna gången!
 
Svar 1. 11 st.

Släckare och filt är bra när jag spillt
frityrolja och munksmet på plattan för andra gången gillt.
Med snygga skydd finns de nära till hands
och ger huset och mig en andra chans.

Hälsar Emma
 
Rätt svar är 11 st

Jag är väldigt klantig och glömsk
och nybörjare på att elda brasa
Detta är nog en kombination som är lömsk
och att förlora huset vore en fasa
Så om oturen är framme och det börja brinna
hoppas jag att jag brandsläckaren hunnit vinna
 
1. 11 st
Vore smart, helt klart, en designad liten pryl som platsar både hemma och i stugan - bara att flytta med sig när det är dags. Och en centralt placerad varnare på varje ställe! Sen kan vi tända brasor och ändå sova tryggt! Inte minst för att det är snyggt!
 
11 st.
Brandsäkerhet i all ära
men huset också vill bära
lite snygg design,
hoppas på vinst här online!
 
Varför jag borde vinna?
Jag bor på sjätte våningen och är livrädd att det ska börja brinna!
:wow::wow::wow::wow::wow:
 
Svar: 11st

Motivering:

Mot brandens faror mitt hus jag vill skydda, med Nettobrands varor får jag på köpet en fräsch hydda.
 
Svaret är 11 snygga brandsläckare. Och jag vill ha varenda en.

Vi har snart bott ett år i vårt hus med vedeldning som värmekälla...MEN vi har ännu inte skaffat ordentligt brandskydd!!!!:(:confused::eek::mad: Det har liksom inte blivit av. Det står ett stort rött tungt "åbäke" i källartrappen och brandvarnare finns. Även om vi inte vinner den snygga vita så kommer vi inom SNAR framtid att införskaffa en smidigare släckare. Fast det vore väldigt kul att vinna eftersom vi kommer köpa en röd.
 
Det finns skäl till att brandsläckare är röda, som är helt riktigt.
Att de skall vara lätta och hitta under nattens timma,
och inte försvinna i rök och dimma.
Det är faktiskt väldigt viktigt!


Utom tävlan :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.