Svar 11 st
Jag brinner för säkerhet! :)
 
Svar: 11 stycken

Jag vill faktiskt inte ha det, jag har helt nya brandvarnare, brandfiltar och brandsläckare. Men min kära syster har inte detta och de eldar med ved. Så jag skulle vilja ge det vidare till dem om jag vann.
 
11 st.
Jag skulle vilja vinna för att aldrig mer behöva vara med om en brand där vi inte vet att det brinner i huset. Vi hade renoverat o inte hunnit få upp brandvarnare. Vi tackar våra grannar som kom o slet ut oss ur det brinnande huset.... som vi var helt omedvetna om.
 
11 st


Med ombyggt hus i juletid
vi hoppas på att vinna
Då får vi ändå julefrid
ifall det börjar brinna
 
Nr1. 11 st
Är i full färd med att bygga ihop vårt fritidshus som vi köpte på Blocket och har flyttat ett antal mil till vår tomt. Många stora utgifter har tillkommit som inte fanns med i ursprungsplanen... Hade varit så roligt att få vinna detta fina paket och kunna sätta upp det och känna den säkerheten!
 
Äntligen brandskydd som man inte behöver skämmas för. Den gamla röda är så ful att den hamnat källaren och där gör den ju ingen nytta. Vi behöver snyggt brandskydd:)

mvh
Bo
 
Svar: 11 stycken

Med tanke på all elektronik som kommer in i husen idag och sen att man samlar allt i ett server/media skåp så skulle jag vilja vinna så jag kan sätta upp en brandvarnare i förrådet där allt står idag. Och skulle faran vara framme så hör man det när den andra brandvarnaren tjuter. På så sätt kunna rädda både elektroniken o huset.
 
11 st designbrandvarnare.
Jag och min sambo har precis köpt hus och vi är i stort behov av brandsläckare utifall att det händer något. Vi var med om att det brann ovanför oss för några år sedan och efter det är vi väldigt noga med att ha brandfilt tillgänglig och transportbur för att få med oss djuren ut. Vi skulle känna oss lite tryggare med en brandsläckare i huset.
 
Svaret är 11
Vitt är det nya rött.
 
Bor i en lgh på 96kvm, har endast en brandsläckare och jag bor på 4:e våningen och är rörelsehindrad :( så OM olyckan skulle vara framme vill jag kunna känna mig säker och trygg och det kan jag endast göra med detta paket, så därför borde jag vinna! :D
 
11st
Elden är en bra dräng, men dålig herre! Håll själv koll!
 
Rätt svar nr 1. 11st

Motivering:
Har för dåligt skydd av brandvarnare idag, så detta kommer rätt lägligt...
 
Svar: 11 stycken

Vi gör/bygger ett taklyft i lösvirke och har rätt mycket inköp och planering i och med det. Brandsäkerhet är en del av vår kontrollplan att införskaffa och säkerställa. Det skulle vara skönt att ha en sak mindre att införskaffa och planera. Att det är en snygg/stilren design på sakerna är bara ett stort plus.
 
1. 11 stycken

2. Efter att ha varit på brandutbildning förra veckan förstod jag hur viktigt det är att ha ordentliga redskap hemma för att klara släcka mindre bränder så de inte blir större och förstör hela huset. Har till min fasa "bara" en brandvarnare hemma och detta kit hade alltså gjort att säkerheten här hemma hade stigit offantligt. Klart jag vill vara med!!!
 
11st

Med två brandvarnare som pratar vaknar man även om det händer nått på undervåningen när man sover.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.