Trådarna kring hemautomation i avdelning Teknik är några av de mest aktiva på forumet tror jag. Nu hamnar alla frågor i samma tråd och det är väldigt rörigt eftersom många olika produkter och lösningar diskuteras i samma tråd.

En ny underavdelning behövs!
 
  • Gilla
P-J och 1 till
  • Laddar…
Hmmm. Ska fundera på det och ber att få återkomma.
 
Om det känns för jobbigt med ytterligare en underavdelning kanske en kombinerad "Villalarm och Hemautomation" kan vara en backuplösning.
 
Frågan har varit uppe för inte allt för länge sedan så önskemålet finns definitivt.

http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=221901 Z-wave, dags för egen avdelning/forum
 
Hemmakatten
Röstar också för ett eget delforum för hemautomation, det är verkligen många trådar som handlar om detta. Inte för att jag läser de trådarna utan för att jag vill läsa annat under Teknik och måste bläddra mig fram till de ämnen som intresserar mig.
 
Mats som modererar i Teknik flaggar för risken att det blir dött i delforum Teknik om vi skapar ett nytt delforum och röstar för att vi slår ihop det med larm, precis som du föreslår Mathias. Så det gör jag nu, och flyttar hemautomationstrådarna dit. Vi testar och ser hur det faller ut. Känns det fel är det inga problem att ändra igen.
 
  • Gilla
MathiasS
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.