Hej!

Jag skulle vilja få tag på ett tvättställ av rostfritt stål att ha i källaren. Bra att ha något tåligare där jag har lite verkstadsmiljö. Sökt på google, väldigt svårt att hitta. Finns det någon vanlig kedja som säljer sånt här?
 
Jag behöver inget så stort. Ett vanligt vägghängt blir bra :). Kan min lokala mokare fixa fram sånt?
 
Sök på utslagsback så kanske det är vad du söker.
 
Utslagsback lät i mina öron som ett hitte-på-ord men det är faktiskt precis det jag söker. Såg att man kan beställa på nätet för under 2000 kr så det får nog bli så
 
Jag har för mig att det finns betydligt billigare någonstans, typ hornbach eller liknande. Om du söker på utslagsback på forumet så ska det finnas ett inlägg någonstans.

Prova även blocketbevakningar på utslagsback, utslagsho, städho. Jag hittade min på blocket för 150:-. Såg ut som stryk men det var snabbt fixat med lite autosol.
 
  • Gilla
corre
  • Laddar…
Köpte en på loppis för 75:-, den var som ny.
Har efter det sett flera stycken för ca 150:-.
Så är det ingen panik kan man ju avvakta tills tillfälle ges att hitta lite billigare.
 
Såg nu att biltema har rostfri utslagsback för 699:- inkl vattenlås.
 
Sök på IDO IFÖ och Gustavsbers hemsidor, hittade för någon månad sedan då jag letade vanliga porslins.

Utslagsback är en stor plåtlåda där man kan hälla ut hinkvis med vatten.
Finns i nästan alla "städskrubbar", inget att tvätta händerna i.

Protte
 
Vad ska jag söka på på biltema för att hitta det? Utslagsback gav inget
 
Tackar
 
Om nån kommer ihåg detta kan jag berätta att min morfar hade en gammal vanlig diskbänk för kök liggande som passade perfekt där jag skulle ha den. Satte upp den på ett hyllsystem vad det nu kallas (man skruvar upp rälsar på väggen som man kan sätta konsoler i hur man vill)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.