Hej
Är det någon som har erfarenhet av jetcarrier?
Har hittat en bildel i usa som jag skulle behöva få hem, paketet kommer bli ca 30*30*10cm och väga 2kg kanske, på UPS så skulle det kosta 1500:- men med JC så ligger det på 265:-

Jag vill verkligen inte att grejen kommer bort... har googlat i 2dar utan att hitta någon mer...
 
Har använt dom för att köpa en hel del verktyg från USA. Ca 14 månader sedan.
Funkade mycket bra. Jag använde sjöfraktsalternativet.
Jäkligt tydlig mailkontakt, dom berättar vad du behöver ge dom för information, hur lång tid det tar att skicka grejerna och vad det kommer kosta.
Vet inte hur stor risken är att paketet kommer bort. Men jag litar nog mer på JetCarrier än Posten :(
 
ok det låter bra, var det vid ett tillfälle eller har du använt dom flera gånger?

någon mer som använt sig av dom?
 
Korvgubbe
Jag har inte använt mig av dem själv, men jag vet många som har det och det har aldrig krånglat för dem, tvärtom brukar de vara snabba att rekommendera dem. Då har det ändå handlat om båt- och motorprylar som kostar en bit mer än vad som är vettigt, alltså inget man skriver av på "läropengskontot".
 
ok låter bra, får testa dom då
Var ju vettiga pengar för att få hem saker
 
nu har jag registrerat mig som kund, nu gäller det bara att få tag på killen i usa...
 
Jag använder shipito.com. Fungerar hur bra som helst.
 
det var en bra sida, den billigaste var 100:- billigare än jetcarrier
 
nino skrev:
Hej
Är det någon som har erfarenhet av jetcarrier?
Har hittat en bildel i usa som jag skulle behöva få hem, paketet kommer bli ca 30*30*10cm och väga 2kg kanske, på UPS så skulle det kosta 1500:- men med JC så ligger det på 265:-

Jag vill verkligen inte att grejen kommer bort... har googlat i 2dar utan att hitta någon mer...
Jag beställde en snöslunga från USA via jetcarrier förra året och det gick hur bra som helst.
 
Hej jag tog hem en kamin för två år sedan o min kusin tog hem en radio till sin båt searay... Då han ville ha en som passa med båten och vi använde jetcarrier båda två funka kanon...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.