Dom rear ut Dewalt D23550 på jula för 999:-
Är det nått att ha för en hobbysnickare? Tänkte ha när jag bygger altan till sommaren och andra småbyggen. Ordinarie pris ca 1800:-

mvh
 
Du kommer inte klara dig med enbart en sån till altanbygge men det är inte fel att ha den. Kvaliten är nog helt ok för hemmabyggare.
 
Jag har en sticksåg och en gersåg. Behöver jag fler sågar om jag köper en cirkelsåg? Frugan tycker att det börjar räcka med sågar nu :)
 
237 skrev:
Jag har en sticksåg och en gersåg. Behöver jag fler sågar om jag köper en cirkelsåg? Frugan tycker att det börjar räcka med sågar nu :)
Ja. Du behöver fler sågar, bla: sänksåg, tigersåg, multimaskin, bordssåg, bandsåg, fogsvans, manuell sticksåg mm mm

Nej men allvarligt, man kommer bra långt med en gersåg, sticksåg och en cirkelsåg. Den dewalten är helt ok för en tusing!
 
  • Gilla
237
  • Laddar…
hantverkare1 skrev:
Ja. Du behöver fler sågar, bla: sänksåg, tigersåg, multimaskin, bordssåg, bandsåg, fogsvans, manuell sticksåg mm mm

Nej men allvarligt, man kommer bra långt med en gersåg, sticksåg och en cirkelsåg. Den dewalten är helt ok för en tusing!
Jag läste upp alla sågar för frugan och hon han nästan bli irriterad innan hon fatta att det var ett skämt :)
kanske ska slå till på sågen imorgon, får åka och klämma lite på den :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.