Vill igen starta en tråd om förbränningstoaletten toamoa.
Den har fått dålig kritik i en gamla trådar här på forumet men det var när den var helt ny på marknaden.
Jag kontaktade generalagenten för att få deras kommentar till kritiken och (som väntat..) var deras svar att det var barnsjukdomar med överhettningsskyddet som nu är åtgärdade.

Är det någon här på forumet som har erfarenheter och kan dela med sig.
Stämmer tillverkarens svar att det var barnsjukdommar?
 
Jag säljer och servar toamoa, Cinderella m.fl och kan bara hålla med Fusa AB.
Det var barnsjukdomar när den lanserades. Nu funkar den bra.
MVH
Björn källhult
Renare Hus AB / www.eltoa.se
 
Har en toamoa som är inköpt 2015. Köpte min stuga i februari 2017. Efter några månader användning var det Heat error. Kontaktade vvs butiken och uppgraderade den med ny kretskort och fläkthus. Han funkade 4,5 månad... Nu är det No Fan. Vvs butiken vet inte vad det är. Har bytt ut gröna kabeln, thermogivaren, eftersom den var delvis svart. Sen blev det en ny fläkt. Fortfarande No Fan. Han startar fläkten men sen är det klart. Nej alldrig mer Toamoa. 10.000 kr i ett halv år... En riktig Skit... Toa...
 
H
Natje Natje skrev:
Har en toamoa som är inköpt 2015. Köpte min stuga i februari 2017. Efter några månader användning var det Heat error. Kontaktade vvs butiken och uppgraderade den med ny kretskort och fläkthus. Han funkade 4,5 månad... Nu är det No Fan. Vvs butiken vet inte vad det är. Har bytt ut gröna kabeln, thermogivaren, eftersom den var delvis svart. Sen blev det en ny fläkt. Fortfarande No Fan. Han startar fläkten men sen är det klart. Nej alldrig mer Toamoa. 10.000 kr i ett halv år... En riktig Skit... Toa...
verkar vara dyr i drift
 
Jag kastar ut den... Har tröttnat...
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.