F
Det finns ju de som bor i australien. Jag är glad att jag bor i sverige

Här är det nämligen JAG som jagar spindlarna och inte DOM som jagar mig.

http://www.youtube.com/watch?v=bRV4d9LCawU


[h=1]Big Spider Attacks Daddy[/h]
Spindelrädd - Klicka inte på länken
 
Robot Lawnmower skrev:
Det finns ju de som bor i australien. Jag är glad att jag bor i sverige

Här är det nämligen JAG som jagar spindlarna och inte DOM som jagar mig.

[länk]


Big Spider Attacks Daddy


Spindelrädd - Klicka inte på länken
Ha-ha, något klantigt får man ändå säga. Ska man fånga en såndär får man ju ha en hink som är så mycket större än spindeln att man inte klämmer benet på den när man trycker till ;)
 
Och man låter inte sin lilla fyraåring titta på!
 
thomasx skrev:
Nej, hon var föga graciös där hon släpade sig fram, gissar att hon hade duktig träningsvärk dagen efter för jag hittade henne mitt på ett stort öppet betonggolv, hon lär ha haft en bit att släpa sig och de sina :)
Ja stackarn,vad gör man inte för sina ungar. Man vet ju själv hur trött man är efter en dag av släppande på hinkar hit och dit.
 
ImageUploadedByTapatalk1377585251.892847.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Vet någon vad detta är för en spindel. Den kom utkrypandes genom ventilationsgallret nyss. Tänkte om det är en husspindelbebis från den lite större jag hade nyss.
 
F
Jag tror (obs inte säker) att det är en "stor husspindel" också som du själv. Kraftigare framben tyder på det.

Så här söta är de när de växt till sig.

img-20120805-075927.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
S
J-vla äcklig tråd, ändå läser jag den. :|
Jag kan krama ormar, klättra upp i torn, gå in i det mörkaste kråkslott fredagen den 13, ta de mest otrevliga sprutor och se blod och inälvor utan att ens reagera, men en spindel får mig att gå bananas... jag dödar dem med omedelbar verkan.

Gissar att jag har en fobi, men jag funderar på om min fobi är värre eller mildare än normalt. Jag blir ju inte paralyserad eller springer iväg. Jag går direkt på offensiven, för jag vill ju inte att de kommer undan och kryper på mig när jag minst anar det. :D
 
Redigerat:
DanielF skrev:
J-vla äcklig tråd, ändå läser jag den. :|
Jag kan krama ormar, klättra upp i torn, gå in i det mörkaste kråkslott fredagen den 13, ta de mest otrevliga sprutor och se blod och inälvor utan att ens reagera, men en spindel får mig att gå bananas... jag dödar dem med omedelbar verkan.

Gissar att jag har en fobi, men jag funderar på om min fobi är värre eller mildare än normalt. Jag blir ju inte paralyserad eller springer iväg. Jag går direkt på offensiven, för jag vill ju inte att de kommer undan och kryper på mig när jag minst anar det. :D
Nä, någon fobi har du knappast, för då skulle du ju som sagt antingen springa eller stå still och skaka av skräck.
Du visar snarare något slags grottmänniskoreaktion.

Troligen är du Neanderthalare :D

Ni hade ju en jäkla massa spindlar i grottan innan ni flyttade in i hus som vi Homo Byggahusiensis ;)

OBS, fredagskvällstrams :)
 
D09
ImageUploadedByByggahus.se1379708150.916129.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Min kamera drar av 10kg ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.