Hur tar man bort det ?
/P
 
Inställningar.
Förinställt bevakningsläge för diskussioner:
 
Det var ju inte helt lätt men lyckades hittade det.
Alltså Inställningar/mittkonto Inställningar/ Förinställt bevakningsläge för diskussioner: Bevaka Inte
 
Du kan även ta bort vissa genom "Bevakningar" på den svarta listen högst upp i webläsaren..
 
parper skrev:
Det var ju inte helt lätt men lyckades hittade det.
Alltså Inställningar/mittkonto Inställningar/ Förinställt bevakningsläge för diskussioner: Bevaka Inte
Tack för att du säger till. Vi ska fixa så att Inställningar just leder till Inställningar (och inte till Redigera avatar som det är nu). Fixas inom kort.
 
Tar upp denna igen. Jag har "Inga meddelande via e-post" Förinställt bevakningsläge för diskussioner. Men varför får jag fortfarande notifikationer via e-post på mina bevakningar. Skall jag köra Bevaka inte, varför finns isf denna?
 
Mattias_Jo1 skrev:
Tar upp denna igen. Jag har "Inga meddelande via e-post" Förinställt bevakningsläge för diskussioner. Men varför får jag fortfarande notifikationer via e-post på mina bevakningar. Skall jag köra Bevaka inte, varför finns isf denna?
Gå in på "Bevakningar" via "svarta topplisten". I högerspalten ser du vilka trådar du har bevakning via mail, Markera önskade trådar med "kryssrutan". Gå längst ner på sidan och klicka på "Valda ämnen". Välj där "Inga bevakningar via e-post".

Jag tror att det du ändrat enbart påverkar hur nya bevakade trådar hanteras,
 
Admin behöver nog kika på vad som gått fel med bevakningarna. Jag fick syn på denna tråd när jag skulle rapportera att mail fortsätter att skickas ut.
Exempel på tråd som spammas: http://www.byggahus.se/forum/tavlin...ensorer-och-bygg-ditt-intelligenta-hem-6.html

Mail har skickats ut både igår och idag trots att ingen har skrivit i tråden.

Inte nog med att den fortsätter att skicka ut dessa trots att vi valt att avbryta bevakning så har de senaste mailen haft en helt annan adress i länkarna och går nu mot mobil.sauron.byggahus.se istället för www.byggahus.se som det borde göra. (Jag använder inte någon mobilapp)
 
ullberg
Bjurran skrev:
Admin behöver nog kika på vad som gått fel med bevakningarna. Jag fick syn på denna tråd när jag skulle rapportera att mail fortsätter att skickas ut.
Exempel på tråd som spammas: [länk]
Jag har också bevakning på denna tråd men jag har inte fått några "falska" utstick. Det kanske är sensorn jag vann som automatiserar och gör att jag slipper ;)

/U
 
Bjurran skrev:
Admin behöver nog kika på vad som gått fel med bevakningarna. Jag fick syn på denna tråd när jag skulle rapportera att mail fortsätter att skickas ut.
Exempel på tråd som spammas: [länk]

Mail har skickats ut både igår och idag trots att ingen har skrivit i tråden.

Inte nog med att den fortsätter att skicka ut dessa trots att vi valt att avbryta bevakning så har de senaste mailen haft en helt annan adress i länkarna och går nu mot mobil.sauron.byggahus.se istället för www.byggahus.se som det borde göra. (Jag använder inte någon mobilapp)
Det där har en ganska enkel förklaring. Sauron är en av våra testmiljöer, som vi har och testar nästa verison av byggahus på. Att det gått ut ett mail beror helt enkelt på att någon har skrivit i kopian på tråden som finns på testmiljön.

Men naturligtvis ska det inte gå ut mail när vi skriver ett inlägg där. Ska försöka reda ut vad som gått galet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.