Denna veckan säger vi stort grattis till Byggis1976 och NinaE som vunnit varsitt presentkort på mat värt 1 000 kronor vardera. Hoppas ni hittar något smarrigt att beställa hem!

Ny tävling ligger uppe och denna gången är det lite av en specialtävling eftersom vi firar en ny bildfunktion. En jury bestående av mig, Marlén och Byggahus.se:s medlem timfelix kommer att välja ut vinnare. Tävlingen hittar du här:
http://www.byggahus.se/forum/tavlin...tavla-om-en-lyxig-koksmaskin.html#post1824280

Byggis1976
Vi väntar barn nr två i november och det skulle vara fantastiskt att under denna period få mat hem! Men en ny liten
medlem i familjen är man ju inte supermotiverad att åka o handla, utan vill hellre boa in sig....


NinaE
Med ett nytt härligt kök så är det en fröjd att laga mat. Ett presentkort skulle inte sitta fel så kan jag testa ett
riktigt långkok i ugnen för första gången! Produktrecension på ugnen utlovas på forumet!
 
  • Gilla
Globetrot
  • Laddar…
Hej,
vad glad jag blir! Blir fantastiskt att unyttja detta i slutet av okt ( födelsedatum framflyttat pga planerat kejsarsnitt) när vår nya familjemedlem kommer! Tusen tack.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Fantastiskt kul! Tusen tack :)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Hej,
Ikväll har vi testat att köpa mat. Det skall levereas redan imorgon. Spännande att se hur kvaliteen är.
 
Här kommer en rapport om hur det gick att handla på Mathem!

Hemsidan var ganska lätt att förstå och prismässigt tycker jag att det var helt ok priser. Leveransen kom 15 minuter innan utsatt tid vilket var riktigt bra tajmat tycker jag!

Vi tog en färdig matkasse för tre dagar där det enligt Mathem skulle vara "mestadels ekologiska varor". Dock tycker jag inte att en tredjedel ekologiska varor räknas som mestadels så där fick de ett litet minus. Kvalitetsmässigt så var det grymt bra kvalité på alla varor. Jämfört med Linas matkasse som vi tidigare körde med så vinner Mathem alla gånger då Linas ofta hade mindre fräscha råvaror. Mathems recept var lätta att följa och maten var riktigt god.

Sammanfattningsvis är jag grymt nöjd och kommer med största sannolikhet fortsätta som kund hos Mathem.
 
  • Gilla
Drömhus2012
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.