Var på Åhlens för ett tag sedan och såg ett underbart snyggt bord i plexiglas eller något annat liknande material. Det såg ut som ett U som var upp och ner och lite tillplattat.
Är det någon som har en aning om vart man kan hitta en sådant bord eller om det går att beställa för en ganska billig peng? Har redan kollat Ikea, Mio, designtorget och EM och börjar tappa hoppet! :'(

Hoppas någon kan hjälpa!



Hittade nu detta som ser ut ungefär som jag ville dock var det väldigt dyrt! :( SÅ tips på billigare alternativ mottages tacksamt!

http://www.bolia.com/retail/popUp.a...&Width=500&posLeft=262&posTop=134
 
Hejsan!

Det hörde inte till Åhlens MUJI-sortiment? Det finns ju bara på de stora Åhlens varuhusen.....och jag vet inte priset, tyvärr!

Annars kör Kartell. tror jag. ett soff bord i plexi med en "inetsad" bild i skivan av en blomkvist - supersnyggt!!! :) Jag tror det kostar ca 1500 kronor. Det säljs på "svenska hem"

Lycka till!
 
Var på Härliga hem i Hyllinge utanför Helsingborg igår o där hade dom sådana bord...

Du kanske bor i Sthlm så det blir nog lite långt o åka....

::)
 
Bor i Göteborg så Helsingborg kanh ju funka! Du vet inte vad bordet kostade?

//Dollface från sambons konto
 
Hej,

Vi har köpt ett sådant bord på Skinngruppen i Halmstad.

Soffbord Lindos Rekt.
Glas 12 mm
Formgjutet

Pris 3590 kr

Lev tid 10 veckor (beställs från Italien tror jag)

 
PS. Ser inte exakt ut som det på bilden, utan "benen" är lite vågiga.
 
hipshot skrev:
Bor i Göteborg så Helsingborg kanh ju funka! Du vet inte vad bordet kostade?

//Dollface från sambons konto
Har faktiskt inte så stor koll på hur mycket det kostade men du kan ju alltid ringa till dom o kolla om dom har ett sådant du är ute efter!

Lycka till!
 
Dollface!!

Det blir billigare om du åker ut till "Svenska Hem" vid söderleden mittemellam Mölndal och västra frölunda. Titta på bordet från Kartell för 1500 spånn - det är supersnyggt! ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.