Hej,

Funderar på att beställa en Samsung (tvättmaskin) WF806P4SAWQ och (torktumlare) SDC3D809 som finns som paketerbjudande på tretti.se

Är det någon som har erfarenhet av dessa eller andra av Samsungs tvättmaskiner ? Skulle underlätta för oss ganska mycket då det inte verkar finnas några recensioner av just dessa maskiner och inte så mycket tyck och tänk kring liknande de senaste åren, har hittat några trådar som är från 2009 men jag tänker väl att det borde ha hänt en del på fyra år.

Tack på förhand
 
Jag har en Samsung WF7602NAW tvättmaskin som jag har haft i några år och den har fungerat utan några problem alls.

// Seccon
 
Nyligen köpt en WF706P4SAWQEE med "Bubble effekten" och är frugan mycket nöjd med den. Med 3 ungar kör hon rally med den flera gånger per dag. Skall bli kul att se om månadsförbrukningen sjunkit under juni jft juni 2012.
 
Låter ju bra än så länge :) blir nog att vi beställer dom
 
Har en Samsung den vill gärna dansa lite fått byta tyngder på den. Men maskinen borde ha blivit bättre
 
Blev så att vi beställde dessa. Och hittills har de funkat kanon. Men de står tillfälligt på fel plats i tvättstugan och som du säger så kan tvättmaskinen lätt hoppa. Men det beror mest på att det inte är helt rätt inställning på fötterna
 
Att tvättmaskinen lätt hoppar är som Omikr0n skriver att fötter är fel inställda.
 
Min står helt plant tar du ett laser pass så säger den rakt ... men blev bättre efter man bytte tyngder,,,,
 
Samsung försökte för några år sen att lansera en tvättmaskin som avgav fria joner ac Silver som kulle vara bra, men det blev ramaskri från naturvännerna, Silverjoner är mycket giftiga för vattenlevande organismer.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.