Svar: X, 6 dagar i veckan

Skulle vara roligt att prova när tiden inte räcker till för att åka och handla. Och den tid man får över om man får varor hem till dörren kan man lägga på trevligare saker :)
 
Svar: X

Som en småbarnsfamilj med lång pendelsträcka mellan jobb och hem, samt var och en med egna matbehov, är det mycket jobb att handla mat på vägen hem. Men vi ställer höga krav på råvarorna till den mat vi lagar, därför krävs det också en bra källa. Att få råvarorna hemlevererade skulle innebära att vi hade mer tid för varandra och för att laga mat tillsammans.

Bosatta i Stockholm.
 
X

Jag skulle vilja ha maten levererad till min syster som har hamnat i kläm med all fas3, arbetslöshet och otroligt strulig försäkringskassa. Hon har så ont i ryggen hon kan sitta eller stå högst fem minuter åt gången så få maten levererad hem vore himmelriket! Hon bor i Stockholm
 
svar X

Ge mig chansen att upptäcka er! Vår familj har ett späckat program med husprojekt, barn o jobb så att få ta del av detta pris skulle vara helt fantastiskt.

Stockholm.
 
Redigerat:
Svar X. Jag älskar mat och allt som har med matlagning att göra. Skulle vara roligt att vinna nåt och sen skapa en god maträtt .....bilderna på rätten kommer upp här :)
 
Svar x.
Vi bygger hus och pengarna försvinner till snickare, målare och röris. Hjälp, fyll gärna vår kyl!
 
villsågärna
Svar X - 6 dagar / vecka mån-fre + söndag
Eftersom vi är mitt uppe i en flytt och jag fyller år idag och aldrig vågat prova detta så hade det varit trevligt att prova och ett super tillfälle då man inte hinner med så mycket mer än packa :)
 
villsågärna
Jag glömde o skriva att jag bor i Staffanstorp o flyttar snart till Östraby mellan Hörby o Sjöbo
 
Svar X.

En välfylld matkasse från MatHem hade kanske gjort att man lagade husmanskost igen.

Malmö
 
Svar X. 6

Med ett barn och ett till på gång om bara några veckor, nyrenoverad fasad (dyrt) vill det vara skönt att få hjälp med att få tid över till att laga maten och inte skulle handla och inte belasta min gravide sambo mer.

Bor i Hököpinge/Vellinge
 
D09
Svar : x

Byter gärna matinköpet mot att måla med ungarna :)
 
Svar: X
Galet schema varje dag, är som att driva ett fotbollslag
3 barn och tråkig höst, en matkasse till dörren vore en härlig tröst

Johanna / Tyresö
 
Svar:X

Efter att ha testat citygrossmatkasse och inte varit allt för imponerad så hade det varit fantastiskt om man kunde vinna och få testa detta!
 
Svar: X
Jag har mat på bordet och tak över huvudet så jag behöver inte kassen. Vinner jag så gör den mest nytta hos någon som saknar såväl tak som mat. Ett härbärge i Stockholm blir nog en bra mottagare.
 
Med ett nytt härligt kök så är det en fröjd att laga mat. Ett presentkort skulle inte sitta fel så kan jag testa ett riktigt långkok i ugnen för första gången! Produktrecension på ugnen utlovas på forumet!

Svaret är X

/Uppsalabon Nina
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.