Hej, hittar inga inlägg av någon som har erfarenhet av spabaden från Rusta. ..
Vore roligt att höra erfarenheter eftersom dom är så pass mycket billigare!
 
Också mycket sugen på att höra om erfarenheter och elförbrukning
 
Jag har ställt samma fråga där!
 
te96usn skrev:
Jag har ställt samma fråga där!
Du ska inte ställa någon fråga utan bara läsa igenom tråden så får du svar på din fråga.
 
Bosse_A skrev:
Du ska inte ställa någon fråga utan bara läsa igenom tråden så får du svar på din fråga.
Forumet är till för att man ska ställa frågor, så det ska han visst.
Sen skadar det aldrig att både söka och läsa också.
 
thomasx skrev:
Forumet är till för att man ska ställa frågor,.
Jo, det är ju riktigt, men i detta fallet fanns en tråd som besvarade frågan på ett uttömlig sätt. Jag själv hade samma fråga och jag fick alla svar i den tråden.
Att du är Gudfader med många inlägg är ju självklart om du inte har något att tillföra i trådarna, men ändå gör inlägg.
 
Bosse_A skrev:
Jo, det är ju riktigt, men i detta fallet fanns en tråd som besvarade frågan på ett uttömlig sätt. Jag själv hade samma fråga och jag fick alla svar i den tråden.
Att du är Gudfader med många inlägg är ju självklart om du inte har något att tillföra i trådarna, men ändå gör inlägg.
Jag ser hellre 4617 inlägg som uppmanar folk att ställa frågor, än 375 som uppmanar dem att inte göra det.........
Och frågan som ställdes i den andra tråden är ju fullt relevant, förstår inte vad du har emot den?
 
Jag skall ha mitt spa i fjällen och bada januari, februari och mars! Är ofta rätt kallt där då, därför är jag intresserad av veta hur dessa spabad fungerar när det är riktigt kallt!
I den andra uttömmande tråden, dömer en som jobbar med spa'n ut det, medan dom som har köpt inte verkar haft några problem!
Själv skulle jag gärna höra fler erfarenheter innan jag bestämmer mig.. BosseA, du får gärna sammanfatta vad du får mer för dubbla pengarna. ..
 
te96usn skrev:
du får gärna sammanfatta vad du får mer för dubbla pengarna. ..
Jag fick den uppfattningen att det är en billigare kinesisk kopia av de mera etablerade fabrikaten. Därvid är det inte säkert att alla komponenter har testat under längre tid,
Det finns andra lågprisfabrikat också:
http://www.nordiskspa.se/spabad/SG-7307
Som jag ser det får det duga med det uppbåsbara spat som vi skaffade nu.
Någon vinterbadning blir det inte heller än så länge.
 
Det som är intressant är väl om man kan fixa till eventuella svagheter i kinakopiorna utan att behöva slanta upp lika mycket som för premium-fabrikaten.

Det är ju inte direkt ovanligt att folk köper "billigt skräp" och fixar till. (Menar inte främst spa då utan andra grejer, båtar etc)
 
Nerre skrev:
Det som är intressant är väl om man kan fixa till eventuella svagheter i kinakopiorna )
Jo det har du rätt i. Jag köpte tidigare en kopia av Cranabs skogsvagn för 4-hjulingar till halva priset.mot vad originalet kostade, Där hade importören fått byta alla hydraulikventilerna till Italienska för att det skulle fungera bra.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.