hejsan jag tänkte höra om någon här har erfarenheter av duktiga hantverkare/ badrumsrenoverare i sthlms området, har än så länge funderat på titania och Dåderman då båda är namn man känner igen. Så om någon har erfarenhet av dessa eller kan peka mig i rätt riktning vore jag tacksam

Mvh
Nicke
 
Bägge är stora och gör helst standardbadrum utan en massa speciallösningar. Dåderman brukar vara ganska mycket dyrare än andra.
 
okej jag är ute efter ett helt vanligt badrum utan några speciallösningar,
så kan jag tryggt förvissa sig om att båda utför ett bra jobb? tänker mest på att titania verkar ha en del stora projekt åt allmännyttan och känns således väldigt seriösa?

vad bör man mer kolla upp? kommer givetvis kolla referenser på alla offerter jag tar in, men är det något annat jag ska tänka på?
 
Fråga runt lite, någon bekant borde ha en bra kontakt..
 
Comfortbutiken brukar ha hyfsat bra rykte och erbjuder totalentreprenad. Bra om man vill ha mer säkerhet då det lämnar garanti, och troligtvis inte går i konkurs om något går fel.
 
återkommer i frågan igen, då jag känner personligen att titania ligger bäst till men som sagt, om någon har anlitat dessa så vill jag gärna ha feedback från er
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.