har noterat dom senaste dagarna att inläggen som görs kommer enligt mina klockor ung 2 minuter in i framtiden.

detta inlägg görs enligt min Radioklocka
11:49.00
 
men klockades som 11:50
 
Vill inte låta spydig men spelar det någon roll?
 
wertok skrev:
Vill inte låta spydig men spelar det någon roll?
Du har väl läst forumregelverket, paragraf 4.4.2 och 4.4.3 ;)
 
  • Gilla
ullberg
  • Laddar…
ullberg
Jag har noterat samma fenomen (inläggens tidsstämpel är någon minut längre in i framtiden än någon av mina klockor), har bara avfärdat det som fenomen som uppstår när man skriver med ljusets hastighet...

/U
 
Jag tycker det verkar coolt med en ansats att resa i tiden. Tänk vilka oanade möjligheter BH håller på att skapa.
time-travel.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
bonnier skrev:
Du har väl läst forumregelverket, paragraf 4.4.2 och 4.4.3 ;)
Min kommentar var precis som jag skrev inte spydig eller dumt menad, jag menar precis som jag skriver. Spelar det någon roll tekniskt sett eller var det bara en observation att klockan skiljer sig en minut?
 
Wohoo! Tidsresa genomförd. Hela forumet har nu rest ungefär 2 minuter tillbaka i tiden. :)
 
  • Gilla
Nimajneb
  • Laddar…
Johan mlg Karlsson skrev:
Wohoo! Tidsresa genomförd. Hela forumet har nu rest ungefär 2 minuter tillbaka i tiden. :)
Tyckte väl det var svårt att somna, måste vara nån slags jetlag...
 
Detta betyder att det kan finnas en tråd där svaret har getts innan frågan ställdes. Skulle varit kul om några cyberarkiologer hittade detta om några tusen år och började spekulera i om vi på 2000-talet hade börjat testa time travelling i liten skala:cool:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.