Hej,

Jag undrar om det är någon här inne som renoverat sitt badrum med Titania? Läser man betygen på Reco och liknande ser det ju ut som att det skulle vara ett säkert kort., dem har många betyg och i regel väldigt goda.

Men jag är nyfiken på om någon här inne har en annan bild att ge.

Håller på att ta in offerter på vår badrumsrenovering där Titania är ett av alternativen. Haft besök av dem idag och det kändes bra.
JS bygg och kakel i Järfälla är ett av dem andra alternativen jag fått bra vibbar av.



Mvh Realdoolar
 
För att undvika att gnälla i forumet har jag skickat ett privat mess till dig :)
 
Hej! Jag skulle också gärna vilja veta, vi ska göra vårt badrum, har också Titania i åtanke, men har inte börjat ta in offerter ännu. :)
 
hejsan även jag är nyfiken på era efarenheter med titania gällande badrumsrenovering
 
Hej!
Håller just på att avsluta en badrumsrenovering som Titania har gjort. Man ska vara medveten om att dom talar om för dig att lägenheten/huset är en arbetsplats och där tycker dom att dom har rätt att göra som dom vill. Du som kund har inga rättigheter annat än att betala kalaset. Dom är fullständigt oförstående om problemet med damm.
-Det dammar i alla fall var svaret jag fick.
Klart att det dammar när man inte har tätat runt plastinteckningen.
Dom borrade felaktigt hål i hallväggen och sedan vill dom inte stå för reparationerna. Bara lappa ihop det, billigast möjligt. Dessutom är dom irriterade och otrevliga om man försöker kontakta dom om något. Tyvärr önskar jag att vi, föreningen, hade valt en seriös leverantör. Dom arbeten som dom har kvar att göra i min lägenhet får dom göra när jag är hemma inte annars.
Om Du har andra alternativ så välj dom. Och om Du trots allt väljer Titania var beredd på problem.
Mvh Löfet
 
Redigerat:
O
Jag brukar inte ta så allvarligt på de omdömen ett företag får på ställen som Reco och liknande...
Vissa av dessa ställen verkar inte ta det hela så seriöst, ryktet säger att det går att ta bort dåliga omdömen på några av dessa sajter... kommer inte ihåg vilka... tyvärr....

Kolla referenser och ta en UC på företaget ifråga.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.