Svaret 2 (Andriod) säger jag

Nu kan jag börja arbeta igen...
 
svar: Android

Pulsen går upp när jag läser om denna sköna pryl, jag och Tizz behöver varandra...
 
Svar: 2. Android

Detta är precis vad jag behöver. Tonåringen har ledsnat på min hembyggda konstruktion till projektorn i källaren. Denna sticka skulle direkt hamna där. Om jag vinner båda
;) så hamnar den andra i vardagsrummet så jag slipper koppla in datorn i min dumma gamla tv.
 
L-Bror
2. Android.
Jag har införskaffat en ny TV till min fru och antog att SMART inte va någon hon önskade.Så denna sticka skulle inte uppgradera TV till något hon vill ha utan även min status i hemmet.Just nu ligger jag någon stans runt husspindeln och dammtussarna.
 
2. Android
Med denna så blir jag poppis hos barnen när vi vintercampar med husvagnen. Där vi står får vi endast in svt kanalerna men det är inte alltid Barnkanalen fungerar. Hos frugan skulle jag bli omtyckt då hon kan se TV4play och andra kanaler och apparwww enkelt på vår tv. Kan säkert komma på andra användnings områden i husvagnen för den också kan ge tipps då.
 
2. Android

Jag är gammal gubbe, trött, orkeslös och sitter mycket framför dum-burken. Dum-burken är gammal, trött och sevärda-program-lös. Snälla, uppdatera oss båda med en ny och rask pinne som gör dumburken till en smart-burk och därmed mig återigen till en pigg, rask och energifylld smart-gubbe!
 
Hejhej!

Svar: 2) Android

Ett toppensätt att ge vår TV rätt uppkoppling så att hela familjen smidigt kan se på film tillsammans på en stor skärm. Smart som bara den! :)

Ha en fin helg!

Mvh Anna
 
Oj vad många som tävlat, superskoj! Och många bra bidrag dessutom. Det var ett svårt beslut men valet föll slutligen på följande två vinnare: Snaggletooth och iSnobben. Stort grattis!

Ny tävling ligger uppe, denna veckan tävlar du om en avfallskvarn värd strax över 5 000 kronor.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Yiiipppiiiieee

Nu blir nog TV:n glad när den får lite högre IQ :)

Jättekul att jag vann :)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Grattis till er båda!
:)
 
Stort tack från mig till alla involverade :D

Jultomten kommer tidigt i år verkar det som :)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Mikael_L
Gratulerar snaggle & iSnobben.
Skriv gärna en rad om hur den funkar sen. Jag själv behöver ju, som jag skrev, snart skaffa någon slags sådan pryl.
 
Grattis. Skriv gärna hur bra den fungerar.
 
Tackar :) Rapport kommer vad det lider.
 
Idag kom det ett paket med en liten smart sticka :)

Har bara hunnit koppla in den och göra de mest nödvändiga inställningarna och jag håller redan på att bli tokig på deras fjärrkontroll. Så funderar ni på denna lilla sticka så rekommenderas mus varmt.

Återkommer när jag har testat lite mera.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.