2. Android

Jag är smart, frugan är smart. Vi har tre smarta barn och två (förhållandevis) smarta katter.
MEN... TV:n är osmart. Hjälp mig smarta upp den lite!
 
Mikael_L skrev:
Hrmm, det här kräver ju nästan att du skapar en tråd i teknikforumet över den där fantastiska skapelsen ... :)
Äsch, inte så mycket att skryta över, innanmätet från en antik Compaq på ett halvt IKEA Tryggve hyllplan :wow:
 
2. Android

Motivering:
Liten sticka som gör teven smart, det vill man ju ha såklart!
 
Android

Efter att ha renoverat i 4år är vi äntligen klara med barnens rum och deras tv-rum! När det nu ska inredas så rullar pengarna ändå och kan då gamla trotjänaren få ett andra liv som "smart-burk" vore det toppen!
 
Svar 2 Android
Tizzbird äger äpplet.
Av äpplen gör man äppelmos! :)
 
Svar: 2
Min tonrårsdotter behöver kunna se tv på sitt eget rum då hon har kompisar på besök.
 
Svar: 2

Utan denna sticka får vi inga appar att klicka!
För teven är dum och på alldeles för få tum!

Vinner vi denna så fastnar vi nog där hemma!
 
2. Android.
Smart sticka till dum TV vore kanon.. Netflix utan bärbar dator :)
 
Redigerat:
2 . Android

En dum tv som blir smart
Det hoppas jag vinna snart
Från hemska sladdar snabbt bli fri,
Bara plugga in via HDMI
 
Rätt svar: 2. Android
Motivering: I mitt hus bor en pojke och flicka, tänka vad glada de skulle bli av en sticka. Teven förvandlas ett, tu, tre till en framtidsapparat med kvalité. Liten, lätt och smart, den här vill vi vinna så klart!
 
Rätt svar // 2 - Android

I vårat nyrenoverade vardagsrum hänger en platt-tv som också behöver sig en liten uppdatering.
Denna sticka hade fått vår tv att kännas som ny, precis som övriga rummet..

bilder utlovas vid ev. vinst :)
 
Svar 2 såklart! Android

Denna smarta pryl hade passat utmärkt för att titta på semesterbilderna på tv´n via dropbox. Sen så kan man ju koppla tellstick mot tv´n och det vore ju kul.
 
Svar: 2. Android

Skulle gärna vilja vinna denna sticka. Min nuvarande tv är en dum tv. Skulle ju vara underbart om den blev smart med hjälp av denna sticka. :)
 
Svar 2 är rätt: Android

Min motivering är att jag vill så klart kunna läsa Byggahus.se på min TV när barnen har reserverat min dator :)
 
2. Android

Barnen har repat sönder tillräckligt många dvd-skivor i sin hantering så denna skulle vara perfekt som ersättare till DVD-spelaren.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.