Alternativ 2.
I en kompakt liten stuga med familj och hunden i knä
kan ni räkna 'mä´
att göra tv till en dator med en sticka
passar oss som handen i en ficka.
 
Varför anger man ett värde på 2590 kr när den kostar 800-900 kr lite varstans, är det för att tävlingen skall engagera fler i denna reklam såpa? och få oss att tro det är sant med den prisangivelsen eller vad är det fråga om.Det är bara att kolla på prisjakt så ser ni själva.
 
Valet är ju fritt att delta...
 
Visst är valet fritt Jag deltar inte i tävlingen men frågan är varför anger man priser på vinster som inte är överensstämmande med sanningen, inte ens företaget som delar ut vinsten tar mer en halva det angivna priset. Det är likadant varje gång vinster läggs ut här. Man anger värdet på priserna till det dubbla och jag vill veta varför, inte något tjafs om huruvida det är frivilligt eller inte, för det förstår även jag. Däremot förstår jag inte den falska uppgiften om värdet på vinsten det vill jag att TS svarar på.
 
Du låter som om någon snott ditt lördagsgodis...
 
Svaret på frågan är 2: Android

Och här kommer motiveringen:

När man sitter vid tvn och zappar,
vill man själklart ha alla nya appar.
Netflix, SVTplay och internet,
fixar stickan åt mig lätt.
Hoppas jag gjort min vädjan hörd,
skicka mig genast en TizzBird!
Så kan dumburken min snart,
förvandlas till att vara smart!
 
Svar 2 android
Vore smidigt att slippa använda datorn för uppkoppling till nätet.
 
Svar: 2. Android

Motivering:
Vi flyttade in i ett område med kabel-tv.
Men tanten och farbrorn som bott här innan hoppade visst över de.
Och när den gamla centralantennen i våras släcktes ned,
så fick vi av tv-signaler ta avsked.
Om vi bara kunde få in Barnkanalen via nån app,
tänk så mycket tjat vi slapp... :)
 
Redigerat:
cust3000 skrev:
Du låter som om någon snott ditt lördagsgodis...
Varför pratar du med mig, när du ändå inte har något att säga?
 
Android

Är alltid sen till TV programmen och missar alltid början, ska bara...så play-kanaler behövs hemma hos mig.
Smart pryl för att modernisera TVn, onödigt att byta en fungerande TV bara för att den saknar lite nya funktioner.
 
Svar: 2 android

Bättre med en sticka i tv:n än en sticka i foten!:D
 
Svar: 2 Android

Motivering:
Hellre en Tizzbird i handen än 10 i skogen..
 
Svar 2!

Vore kul att testa en smart tv med något som tycks verka enkelt och smidigt! Netflix vore perfekt så ungarna kan se tecknat!
 
cecar33 skrev:
Varför anger man ett värde på 2590 kr när den kostar 800-900 kr lite varstans, är det för att tävlingen skall engagera fler i denna reklam såpa? och få oss att tro det är sant med den prisangivelsen eller vad är det fråga om.Det är bara att kolla på prisjakt så ser ni själva.
Elina får svara men jag skulle tro att det är fler än en (två eller tre tror jag) som kan vinna varsin sticka.
 
Svar 2
Det vore kul att smartifiera dumburken och jämföra med smartburken.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.