2, android

jag vill slippa behöva köpa en helt ny tv, för att kunna använda mig av plex m.m. Tror även min sambo blir glad i stället för att lägga 10.000-20.000kr på en ny till. så kan vi lägga det på huset. så man kan posta bilder här:)
 
Android självklart.

Jag vill ha den för att visa alla Apple-fanboys som säger att Apple Tv är det enda som gäller. Speciellt merparten av mina oupplysta vänner.
 
BigR
2. Android.
Med Tizzbird Stick N1 skulle vi kunna göra vår Boxerdumma kökstv smart.
 
Svar: andråid

Har tamef*n aldrig sett ett snyggare USB-minne! Måste få ett sånt!
 
Svar 2 Android

Då min prioritering på att fixa en HTPC till den osmarta tv'n har sjunkit drastiskt då jag istället har lagt mina pengar på bra maskiner och verktyg till renovering vore detta ett härligt tillskott till familjen. Nu sitter min fru vid sin dator med lurar och jag sitter vid min dator med lurar. Vore underbart att kunna sitta tillsammans i tv soffan och vara uppkopplade tillsammans...
 
Android. Och jag borde vinna därför att med en sån där kan jag kasta ut min tv-bänk och hänga tv:n direkt på väggen istället vilket skulle bli väldigt rent och snyggt i mitt vardagsrum :)
 
Svar: Android
Motivering: Eftersom jag enligt sjuåringen i huset "inte fattar nånting och är typ supergammal" vore det kul att åtminstone vara i framkant när det gäller tekniken. Barnen skulle bli grymt glada, likaså vi andra om vi någon gång fick tillgång till teven... Och om jag nu fattar hur man installerar den, men det verkar ganska enkelt. Om inte annat kan jag ju be sjuåringen, eller kanske tom ettåringen, som i princip är programmerare om man jämför med mina tekniska skills.
 
Svar: Android
Motivering: Min "smarta" TV är dummare än mig.
 
2. Android

Vi behöver denna smarta hdmi sticka så att hela familjen kan läsa alla smarta inlägg på byggahus.se
Bästa Lördagsgodis för hela familjen.
 
Android

Tja, läge att testa om stickan verkligen kan uppgradera en 4-årig Samsung eller den är lika överdriven som TV-donglarna för laptops.
 
2. Android

Har precis pensionerat min HTPC som inte höll måttet och skulle välkomna en Tizzbird med öppna armar.
 
P
Svar: 2
Åskan dödade min htpc, så en sådan här liten sak skulle komma väl till pass :)
 
D09
Android

Tänkte om man hade turen ge den till lilltjejen som kompensation för att jag inte hinner ta ner ett stort träd brevid huset som skymmer parabolen och sabbar mottagningen.

Själv har jag iOS grejor och klarar mig fint :)
 
Svar: Android
Motivasjon: TV-fremtiden er her allerede og dette er en utmerket løsning for å slippe å kjøpe ny TV
 
Rätt svar är: 2. Android

Min hembyggda smart-tv som har tjänstgjort sedan 2006 ser fram emot ett lugnt liv så här på ålderns höst, så den skulle behöva en efterträdare :)

smarttv.jpg
 
  • Gilla
hek och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.